Ammete?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva hjelper det mot?
Hvor kjøper man det?
Hvor ofte og mye skal man drikke?
Og hvor lenge før amming?

Skal visstnok forebygge luft i magen og hjelpe på produksjonen.
Utover det står det ingenting på min angående det andre du spør om.

Helsesøster anbefalte meg og drikke 2 kopper til dagen :)

Vente ei tulle 20 juli <3

Kjøpes på apoteket. På pakken står det to kopper om dagen og at det skal hjelpe mot luft i magen. Jeg spiser det meste, går også på penicillin som kunne gi luftsmerter til lillegutt, men her har vi ikke merket noe til magevondt så velger å tro teen har noe effekt.

Termin 30 juli, gutten kom 21.07.2013 :)

Jeg har gått igang med denne teen idag også. Er mye luft på karen, men vrir seg ikke av smerte enn så lenge...blir bare litt sur og grinete. Men får så vondt av stakkaren - og pappen vil ikje hjelpe i frustrasjon av gråten...
Så nå er det te for spiser så variert at jeg ikje finner ut av årsaken. Håper det blir bedre...

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Jeg har gått igang med denne teen idag også. Er mye luft på karen, men vrir seg ikke av smerte enn så lenge...blir bare litt sur og grinete. Men får så vondt av stakkaren - og pappen vil ikje hjelpe i frustrasjon av gråten...
Så nå er det te for spiser så variert at jeg ikje finner ut av årsaken. Håper det blir bedre...

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Er en del luft her også...
Virker den raskt, eller må man drikke det noen dager før effekt?

Kjøpes på apoteket. På pakken står det to kopper om dagen og at det skal hjelpe mot luft i magen. Jeg spiser det meste, går også på penicillin som kunne gi luftsmerter til lillegutt, men her har vi ikke merket noe til magevondt så velger å tro teen har noe effekt.

Termin 30 juli, gutten kom 21.07.2013 :)
Så bra! :)
Håper det virker mot magevondt!
Kjøper te imorgen. :)

Drikker fenikkelte og Selma får et par tskjeer om dagen hun også. Synes d hjelper på magen :)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Jeg kjøpte en på Apotek 1,Helios økologisk ammete med fennikel og noe annet ;) spurte bare etter ammete og fikk den! Rosa boks,var egentlig veldig god :) men greit å vite at det finnes ulike typer da :)

To skjønne gutter 26.06 <3 <3

Drikker forresten en kopp til morgenen og en om kvelden :)

To skjønne gutter 26.06 <3 <3

Har drukket 1-2 kopper om dagen og merker DEFINITIVT ingen forandring. Har den Helios varianten.
Må jeg drikke flere? Merker dere andre forandring på babyen/e?

Back
Topp