M marutt Glad i forumet 2 Feb 2013 #1 De ammeteen fra Life helsekost inneholder peppermynteblader, som virker hemmende på melkeproduksjon. Bakvendtland? ;p Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
De ammeteen fra Life helsekost inneholder peppermynteblader, som virker hemmende på melkeproduksjon. Bakvendtland? ;p Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
griseknoen Forumet er livet 3 Feb 2013 #2 Er det kloster amme-te? Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
griseknoen Forumet er livet 3 Feb 2013 #4 Det er jo litt merkelig da :S Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
M marutt Glad i forumet 3 Feb 2013 #5 Ja jeg kjenner jeg får lyst til å skjelle ut en butikkansatt Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja jeg kjenner jeg får lyst til å skjelle ut en butikkansatt Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
griseknoen Forumet er livet 3 Feb 2013 #6 spørs om det hjelper gitt Men den teen har jo jeg drukket siden fødselen :S Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
spørs om det hjelper gitt Men den teen har jo jeg drukket siden fødselen :S Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
M marutt Glad i forumet 3 Feb 2013 #7 Hehe kanskje ikke Jeg har også drukket noen kopper med den... Merka ikke noe til eller fra.. Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe kanskje ikke Jeg har også drukket noen kopper med den... Merka ikke noe til eller fra.. Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
griseknoen Forumet er livet 4 Feb 2013 #8 Står ikke noe om peppermynteblader på den jeg har. Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Står ikke noe om peppermynteblader på den jeg har. Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app