Ammet du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Anette
  • Opprettet Opprettet
6 mnd med første og ammer fortsatt lillebror på 5,5 mnd.

19 mnd med eldste, 18 mnd med lille, 3,5 mnd med knøttet. Skulle gjerne amma lengre denne gongen, det gjekk skeis pga sjukdom hos meg.

Ammet begge.
Ene til 12 mnd og andre i 2 år og 7 mnd

Tenker å amme hvor lenge hun måtte ønske, men håper på at vi får en naturlig slutt innen 16mnd :)

Ja, det var jeg fast bestemt på å få til, til tross for mange utfordringer.

Fullammet til 6 mnd, og ammet videre til 10mnd, da ville ikke mini mer, samme hva vi prøvde. :)

Ammet storesøster i 10 mnd. Da hadde melken og interessen minket mer og mer i ca 3 mnd (fra jeg ble gravid igjen).
Planen er å amme lillebror så lenge han ønsker. Han kommer vel når som helst nå, og håper amminga går like lett som med søstra :)

Ammet første til 14 mnd, måtte gi meg pga kronisk såre og blødende brystknopper.

Ammer minste nu som snart er 10 mnd, kommer til å amme så lenge han ønsker :)

Begge to. Første ammet jeg i seks måneder(delamming), andremann ammer jeg fortsatt 1,5 år gammel. Han setter seg i fanget mitt og drar ned genseren min mens han sier "dinna". :P Artig og koselig. :)

Ammet første i 3,5 år. Ammer fortsatt nr 2 på 20 mnd. Ammet begge to samtidig i 1,5 år og er nå 19 uker på vei med nr 3. Blir nok søskenamming igjen til våren :)

Foreløpig ammet i straks 6 mnd. 8 uker med delamming først, nå nesten fire måneder med fullamming. I dag begynner vi med smaksprøver :D

Nr1 - til han var 7mnder, måtte da sluttw pga at jeg var over halveis i svangerskapet med nr2 og jeg ikke hadde nok næring til alle tre (jeg gikk ned i vekt og var veldig slapp og svimmel)

Nr 2 - til hun var 8mnder, hun slutta egentlig av deg selv. Ville ikke ha mer, la henne til men hun vridde seg bort.

Nr 3 - til hun var 11mnder, måtte slutte pga sykdom. De medisinene jeg måtte ta kunne man ikke amme med. Og jeg begynte å jobbe mens jeg gikk på medisinene, så ble ikke til at amminga ton seg opp igjen etter det. Prøvde, men hun var ikke intressert etter tre uker uten.

Back
Topp