Ammetåken.....

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Herre min Jesus!! Er seriøst blitt truffet hardt av ammetåken denne gangen. Føler eg går rundt meg selv ørten ganger for å finne ting som eg vet eg nettopp holdt på... Bare i dag har eg hentet 3 nye gulpekluter, og det har ingenting med at de har blitt skitten. :confused:

I går var eg innom Kid eller Princess (husker selvfølgelig ikke hvilken) og kjøpte to sengetøy og en ting til som eg selvfølgelig i skrivende øyeblikk har glem hva. Kjøper ett sett til storebror og ett sett til lillefrøkna. I butikken studerer eg målene nøye, for å være sikker på at trekkene ska passe. Kommer hjem, åpner begge pakkene og bretter de ut for å hive de i vask. Og da ser eg at eg allikevel har bommet massivt på str. Storebror sitt passer voksen dyne og lillefrøkna sitt passer storebror sin dyne :BangHead
Så no får eg bare finne fram symaskinen og tilpasse de selv.

Og i dag har eg klart å sende storebror til sengs med brillene fortsatt på o_O han gikk å la seg kl 19 og eg kom på det no kl 23...

Flere som er hardt rammet?

Glemmer alltid hvor jeg legger smokken hans :P Og nøklene mine!
Bilnøkler og husnøkler. Har de i hendene det ene øyeblikket og når jeg skal bruke dem ... Borte! ;)

Hehehe, må nesten le litt av den historien der ;-) Uff... Har noen dager som det er ekstremt, men som regel går det greit her.

He he, det er ikke greit med denne ammetåken, nei.

Jeg har akkurat klart å handle dopapir for så å sette det igjen et eller annet sted på kjøpesenteret ;) Jadda...

Back
Topp