Ammetåken...

Var det ikke de i april som laga en egen tråd på hvor de amma?
Er jo lett å sitte med appen når en ammer (tror jeg).
Mener de skrev "høyre" eller "venstre" for hver gang de amma. Blir jo ganske lett å gå tilbake i tråden og se hva du gjorde sist.

Kanskje flere henger seg på - virka jo som et bra verktøy...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Brukte hårstrikk rundt håndleddet som jeg byttet på etter hver amming så jeg skulle huske hvilken pupp som var sist i sving :p

Venter en liten prinsesse ❤❤❤

Jeg vet ikke om det var ammetåken eller bare et resultat av alt for lite søvn, men for en ukes tid tilbake lå jeg og ammet minstefrøkna på sengen om kvelden, og greide ikke å huske hvilket navn vi hadde bestemt oss for å gi henne. Jeg lå og tenkte på det som var riktig navn, men fikk det ikke til å stemme helt. Måtte spørre mannen da jeg var ferdig hva vesla het, og følte meg passe teit. Til mitt forsvar hadde jeg sovet bare et par timer det siste døgnet, og var helt totalt borte vekk.

Når det gjelder ammingen greier jeg stort sett å kjenne på puppen hvilken som står for tur. Hvis jeg er usikker får hun fra begge.

Brukte hårstrikk rundt håndleddet som jeg byttet på etter hver amming så jeg skulle huske hvilken pupp som var sist i sving :p

Venter en liten prinsesse ❤❤❤
Har et strikk rundt håndleddet eg også. En hender eg glemmer å bytte hånd :p men eg har strikket på hånden til den puppen som ikke ble brukt ;)
Minuset mer strikket er at det er litt stramt

Ammetåka til di grader her :eek: Helt fjern og husker veldig lite på kort tid:p
Mannen bare ler av meg og rister på hodet:D
Bruker hår strikk rundt håndleddet ellers hadde eg ikkje klart og følgt med;)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Herre min ja, her må jeg spør snuppa hvilket bryst han fikk av hvis han bare spiser fra det ene :P
Ikke så dumt med strikk eller noe for å markere nei ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Back
Topp