Ammetåke

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Midt oppi litt ammekaos, søvnmangel, babylykke og ville tilstander kan det kanskje være gøy å høre om det er flere enn meg som er litt i koma for tiden...

Jeg kan starte med å fortelle om min tur i butikken her om dagen... Skulle bare en rask tur i matbutikken på vei hjem fra senteret.. Kommer hjem og finner ikke lommeboken.. Husker jeg stod ved kassen og så på lommeboken i sakte film følse i hodet, men husket ikke hvor den ble lagt..ble desperat, vurderte ringe butikken, men hev meg og baby ut i bilen igjen og til butikken.... Stod å ventet pent ved kassen mens pulsen og panikken steg mens kassedamen skulle sjekke overvåking video for å se etter lommeboken... Men nei det eneste hun så var at jeg la den på toppen av baby bilstolen på vei ut.. Kjører hjem og sjekker bare en ekstra gang og der lå lommeboken mellom setene foran.... Det var den ene dagen jeg hadde mulighet til å sove litt[emoji85]

Her om dagen glemte jeg at jeg holdt babyen og ikke storesøster på 2, og det var nesten så jeg skulle til å sette henne stående ned på gulvet [emoji55]

Ellers har jeg glemt hvordan navnet til storesøster staves, måtte sjekke passet! [emoji85]

Ellers masse småting hele tiden, i dag holdt jeg på å kaste vannglasset i søpla[emoji28]

Håper dette modererer seg snart, blir litt skremt av meg selv av og til!

Kjører alltid feil.. havnet alltid på feil plass, enda jeg vet at det er barnehagen jeg skal til [emoji23]

Standard!
Glemte at jeg hadde satt på en gryte med vann og hadde nesten fordampet alt når jeg fant den [emoji23]

Jeg har gjort mye rart :laughing002

- sto på Pizzabakern og vugget på brusflaska jeg holdt mens jeg ventet på pizza:laughing002

- skulle kjøpe bleier til lillegutt, og tok bare en tilfeldig pakke i tåka. Så kom hjem med størrelse 6 istedenfor 1:wideyed:

-dro på butikken å kjøpte alt annet enn det jeg skulle kjøpe

- tok inotyl på puppene og perulan på baken til lillegutt, det skulle vært motsatt

- skulle gi lillegutt d vitaminer med skje, men tok skjeen selv

Herregud alt man gjør :smiley-bounce022

For en fantastisk tråd :hilarious: jeg var på skolen til mine største jenter for å snakke med inspektøren om fri til tilvenning på ny skole. Han kom å såg opp i vogna før han satte seg ned ved pulten. Han spør så: hva var navnet da? Jeg svarer navnene til de to største og legger til og med på etternavnene. Jaha, men hva er navnet til babyen i vogna var det jeg tenkte på sier han! Jeg ble så flau at jeg ville bare synke ned i et hull....

Har også puttet telefonen i kjøleskapet og finner den generelt ikke igjen (og Jar selvfølgelig ikke på lyd heller)

Tørr nesten ikke fortelle om sist etter fødsel.. 2 uker etter fødsel var jeg i koma og fikk aldri tid til å spise... Og ikke nok med brystspreng, overproduksjon og brystbetennelse så klarte jeg å BRENNE PUPPEN på risten i ovnen når jeg tok ut rundstykker... Fordi jeg løp i morgenkåpe og det var melk over alt konstant.... Hehe.. Dette resulterte i et 3 mnd langt brannsårhelvete på puppen.. Med infeksjoner og legen trodde ikke på det var infeksjon før jeg akutt ble sendt til sykehuset med såret... Smerteterskelen min var litt ødelagt etter fødsel og jeg hadde i tillegg gallestein.... Sååeh denne gangen har jeg forbud fra mannen om å bruke stekeovnen på en stund, det passer meg fint og jeg skal heller ikke røre grillen føler jeg.. Skulle på død og liv fortsette amming da og det var jeg jo glad for jeg klarte:p

Back
Topp