Ammetåke??

Violetta

Flørter med forumet
Oktoberskatter 2014
I dag har jeg glemt igjen lommeboka mi på postkontoret, og servert risgrøt med pommes frites krydder... flere som gjør mye rart for tiden? :)

Å jadda. Har så ammetåke at jeg glemte flere eksempler før jeg rakk å begynne å skrive :P hahaha!

Jeg glemmer hvilken dag det er, legger igjen varer i butikker, glemte å levere julegave jeg hadde med meg til Oslo. Blei helt sjokkert da mamma plutselig sto her på onsdag, enda vi hadde avtalt på tirsdag at hun skulle komme, og når jeg huska den samtalen mente jeg bestemt at det var torsdag hun skulle kommet, men neida... Bestilte meg flybillett til pappa i januar, dagen før bestevenninna mi skal ha dåp for gutten sin., og det er til og med MIN bursdag, så det burde jeg jo virkelig huska, men neida...

Kjørte trikk oppover Bislett i dag og så slo det meg at to av mine beste venner bor der og at jeg burde jo tatt kontakt med dem for å treffe dem og ungen de fikk i august. "Heldigvis" var de ikke i byen når jeg skynda meg å melde og spørre om en kaffe...

Har også reist x antall ganger ut av huset uten bleier/skift/stelleunderlag og reiste på overnattingsbesøk uten pysj til hverken meg eller snuppa. Tok med tannbørste, men jeg tror jeg glemte å pusse tenner i går kveld...

jeg skulle til lege på seksukerskontroll fredag. gikk bort i skranken og sa navnet på legen min og at jeg skulle til henne. "Hun er ikke her i dag..." fikk jeg til svar, i tillegg til ett skikkelig undrende blikk. Viste seg at timen min var på onsdag, ikke fredag.. hehe. Fikk ny time i dag, og da skulle jeg heldigvis på dåpssamtale, så jeg sa slik: Ja, vi skal ha dåpssamtale på tirsdag da så jeg ringer dersom det ikke passer", slik hun kanskje forstod at det var ett tilfelle av ammetåka. Skjønner ikke hvor jeg har lagt fra meg hodet mitt

Back
Topp