Ammetåke

Mamma'11og'14

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Føler stort sett at jeg har kontroll, men med to episoder på to dager er det vel bare å innse at jeg er dypt inne i tåka..
I bursdag til nevøen min i går oppdaget jeg plutselig at jeg har skrevet feil årstall på bursdagskortet, nemlig ett år for lite :eek:. Og i dag skulle jeg skrive litt i boka til lille gull, og prestrerer da å skrive feil fødselsmåned - to ganger etter hverandre.:mad:

Det føles ikke bra, men går heldigvis over - håper jeg :rolleyes:

hehe, går over.. selv føler jeg at jeg hr vært i ammetåka de siste 3åra :P

godt å ha noe å skylde på :p

I dag, mens jeg står å tørker meg etter en dusj, oppdager jeg, for andre gang denne uken, at jeg fortsatt har masse såpe i armhulene og må gå tilbake i dusjen.. ^^

Bakte kake og lagde smørbrød i går til besøk som kom langveisfra. Satte alt i matboden før gjestene kom. De ble her i 4 timer og jeg serverte dem kaffe men glemte resten gitt...At det går an!! Kom på det i går kveld da jeg skulle legge meg :-(

Lagde takkekort for junior, og leste teksten om og om igjen, følte noe var feil, men klarte ikke se det....
Når kortene kom i posten, da så jeg det!
Hadde skrevet feil fødseldato. Er det mulig? :( Bommet med en dag.

Ammetåka ja.. :P
Var på 6 ukers kontroll hos legen i går. Stressa på for å rekke timen kl.10. Sette urinprøva i kjøleskapet til jeg skulle reise. Kom på den mens jeg satt på venterommet. :P

Holdt på å tent på kjøkkenet ett par ganger ved å glemme kjelen jeg har satt på for flaskekoking!

Løftet opp postkasse lokket da jeg skulle kaste søpla ;) Merkelig nok var postkassa for liten...

Løftet opp postkasse lokket da jeg skulle kaste søpla ;) Merkelig nok var postkassa for liten...
Hihi! :) Ser det for meg... Akkurat sånne ting kan jeg også finne på. ;)
Skulle finne ei ny lyspære på boden og åpna fryseren og titta ned i.. og så tenker jeg.. -hæ? Hva skulle jeg ha her???!! Eller som da jeg tok opp ett brød fra fryseren. Og fant det igjen i senga! :D

Hihi! :) Ser det for meg... Akkurat sånne ting kan jeg også finne på. ;)
Skulle finne ei ny lyspære på boden og åpna fryseren og titta ned i.. og så tenker jeg.. -hæ? Hva skulle jeg ha her???!! Eller som da jeg tok opp ett brød fra fryseren. Og fant det igjen i senga! :D

Haha kjenner meg igjen med det å gå feil sted og lure på hva man egentlig skulle ha der ;)

Har glemt å kjøpe kaffe og betale bhg regninga i en uke snart!! Lister er visst ikke mye hjelp i når man enten glemmer den, glemmer å lese det siste på lista eller leser en ting men tar med seg noe annet :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp