Ammetåke?

Bajby

Elsker forumet
Mailykke <3
Junilykke 2022
Er dere i noen form for ammetåke? Jeg føler meg helt teit for tiden :p I går heiv jeg inn en hel maskin med skitne klær i tørketrommelen! Hehe! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er helt i tåka, husker INGENTING, og jeg var vimsete fra før av :)
Holdt på å ta med melken og iskaffen på badet idag da jeg skulle dusje : ))

Jeg er helt borte vekk til tider.. Har alltid husket alt, og hatt full kontroll. Nå husker jeg ingen ting... Værst for gutta, som kommer i bhg uten drikkeflaske, og sånne ting..

Absolutt i en tåke her jeg også. Men er ikke så fæl til å glemme ting, heller det at jeg sier feil ord, noe som storesøster synes er utrolig morro da;) men akkurat nå kommer jeg ikke på noen eksempler, så jo, jeg glemmer visst litt jeg også;)

Føler meg konstant i tåken!
Skulle ta meg litt matrester i sted, kastet maten i søppelet og la zip lock posen på tallerken min :P
Glemmer også hele tiden å ta mini pillen! Har alarm på telefonen, men glemmer det når jeg er på vei til å finne pillen! Har fått ma'en til å ha alarm på sin mobil også for å hjelpe meg å huske :P

Føler meg konstant i tåken!
Skulle ta meg litt matrester i sted, kastet maten i søppelet og la zip lock posen på tallerken min :P
Glemmer også hele tiden å ta mini pillen! Har alarm på telefonen, men glemmer det når jeg er på vei til å finne pillen! Har fått ma'en til å ha alarm på sin mobil også for å hjelpe meg å huske :P

Hahah, var det godt med pose :D? :p

Jepp! Forrige uke hadde vi grøt til middag en dag. Skulle helle en posjon i skåla til dattera mi men stopper opp når mannen kremter og ser rart på meg. Da stod jeg med vannglasset hennes klar til å fylle det med grøt....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du vet du er i ammetåka da du har lagt hamburgerkjøttet i kjøleskapet og ikke fryseren, og ikke kan du huske det heller.

Du glemmer å skrive hvem dåpsinvitasjonen er ifra og limer igjen konvolutten :| åpne et par igjen med andre ord :p

Eller fyller kjøleskapet med alt du har handlet inkludert dopapir, tannkrem og shampoo....:p

Og min største ammetåke/altfor lite søvn-flause: holder mini og blir plutselig varm og våt nedover hele meg....jepp, var såpass i tåka at jeg hadde glemt å ta på bleie og mini koste seg i bare body....da innså jeg at jeg virkelig trenger mer enn 1 time sammenhengende søvn om natta :p

Back
Topp