"Ammetåke"

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Styrte med å koke flasker,koke opp vann til flaskene, huske på å legge våtservietter oppi stellevesken(glemmer det rimelig ofte),laget klart mme på sånn praktisk doseringsboks,fant frem ekstra klær til småen...så presterte jeg å glemme igjen hele stellevesken hjemme.supert;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe.. godt å høre det er flere;)
Jeg besøkte jobben ovet i går å klarte å legge bilnøkkelen et sted vi ikke fant den igjen.. Så svigerfar måtte komme med reservenøkkelen:p
De fant igjen nøkkelen i går da:D

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

He He du er ikke alene!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Wohoo!! Er ikke det typisk :p
Eg driver å pakker kofferen til meg og Lillefrøkna. Vi ska på tur til Riga i dag til fredag. Det er ikke bare bare med ammetåke. :rolleyes:

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Jeg skulle besøke svigersøstra mi i går. Gikk inn med guttungen å glemte lillesøster i gangen hennes :o ikke helt god!! Håper det blir bedre etter hvert. Jeg glemmer og ting å tang og stelleveska :p

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
*tidligere sønnfødt20.12/11*

Hahah jeg pleier å si at så lenge jeg vet hvor ungen er så er det ikke så farlig å glemme ting :p
He he, samme her :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Denne ammetåka ble en dyr affære for meg (greit jeg kan skylde på det..). La igjen mobiltelefonen på biltaket da jeg skulle feste lillesnuppa...og kjørte avgårde :(

Sent from my Grand X Pro using BV Forum mobile app

Denne ammetåka ble en dyr affære for meg (greit jeg kan skylde på det..). La igjen mobiltelefonen på biltaket da jeg skulle feste lillesnuppa...og kjørte avgårde :(

Sent from my Grand X Pro using BV Forum mobile app

Å nei....:-(

Back
Topp