ammetåke!!

3rd time

Flørter med forumet
Allerede?? Eller sitter den i fra sist?
Jeg skulle si noe til samboeren min da jeg sa til han: Husker du.... og så kom jeg ikke lengre for jeg husker rett og slett ikke på hva det var jeg skulle si!

Har den selv :P ringte samboeren i stad for å si noe viktig, i det han tar telefonen husker jeg det ikke. Men var ganske viktig! Å husker det ikke enda

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Så godt å høre at det ikke bare er meg! Jeg har sagt i en uke nå at jeg tror det må være noe som heter gravidtåke. Husker ingenting lenger, og kan finne på å ta en dusj i stedet for å spise :oops:

Å gudskjelov. Jeg trudde jeg begynte bli senil jeg he he :p glemmer vesentlige ting om dagen .. går feks inn på kjøkkenet for p hente drikke,kommer inn og husker ikke hva jeg sku he he surrehue

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Jeg har også begynt å bli surrete :p Jeg står faktisk å prater med sambo og glemmer hovedpoenget. Eller så husker jeg ikke hva vi nettopp har pratet om og hvis jeg baker må jeg se på oppskriften dobbelt så mange ganger enn normalt :p Jeg er surrehue fra før av, men nå begynner jeg å føle meg gammel nesten, haha.

Apper <3

Jeg husker faktisk akkurat når det begynte. I det testen ble positiv! Jeg glemte å dusje den morgenen, ingen frokost, og måtte dobbeltsjekke før jeg gikk ut døra om jeg var anstendig kledd! :p og siden har det bare fortsatt.. :/

-Appen

Back
Topp