Ammetåke :-)

Hva har jeg ikke gjort???

Vært innom det meste si?:-) Hihi :-)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Telefon på de merkliste steder, bilnøkler, klær,mat på feil sted, lover ut og glemmer 2 min etter, bleier frem bak,
Ja man gjør vel alt. Kjører bil og vet ikke hvorfor mn kjører i det hele tatt. Heldigvis aldri glemt storesøs noen steder da!

Husker ikke en gang HVA jeg gjorde/ikke gjorde den tiden :P

Glemt å fjerna foten før jeg smelte igjen døra, glemt å skylle ut hårkuren(kom på jobb med hårkur i håret:p), glemt igjen lommeboka på taket... Mye rart jeg klarer nå fortiden iallefall.

Hihi Hihi!!! Man gjør så mye rart altså!! Jeg ble i all hovedsak litt i overkant distré og surrete:D.

Husker jeg kjørte bilen midtvinters på vei til butikken, synes det var så skrekkelig kaldt i bilen og setter på varmen på full guffe! Kjører ett stykke til og tenker at dette ikke kan stemme, nå luktet det diesel også! Da etter lang tid går det opp for meg at jeg kjører med bakluka åpen.... Ikke rart jeg fikk MANGE rare blikk av naboene! :oops::rolleyes:
Heldigvis var jeg alene i bilen ;)

Husker virkelig svært lite av hva jeg gjorde og ikke gjorde den første tiden, men husker at jeg tidvis hadde problemer med å ordlegge meg riktig. Glemte ofte ord eller sa et helt annet ord enn det jeg hadde ment å si :P

Har vært sinnsykt distré i svangerskapet denne gangen da. Glemmer både titt og ofte nøkkelen i ytterdøren f.eks. og mobilen legger jeg igjen hvor enn det skal være :P

Når vi snakker om ammetåke.. er det noe som heter gravidtåke også? :P jeg er mye mer distre og lite flink til å holde oversikt og planer enn til vanlig.. Jobben min går i stor grad ut på å ha stålkontroll over detaljerte ukes-, måneds- og årsplaner (er en koordinatorjobb), og alle er vant til at jeg har absolutt alle jobbdetaljer klare i hodet om de lurer på noe.. Men det ble det fort slutt på etter jeg ble gravid! Har måtte sagt fra på jobb at de bare må være litt overbærende med meg nå når jeg er gravid, og unnskylde at jeg ikke har alle svarene på stående fot som vanlig :P haha!

Jeg og lurer på om ametåken kan komme med en gang man blir gravid :p
Har i lang tid hatt periodevis problemer med å uttale hele setninger, bare krøller seg på tungen. Og glemmer f.eks. at jeg har gitt mobilen eller lommebok til samboer. Glemmer hva jeg skal. Mister ting i ett sett, og ikke minst: Søler HELE tiden! Må skifte topp minst en gang pr dag... :p

Back
Topp