Ammetåke

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Noen som fortsatt surrer rundt i tåka eller er det bare meg?

Husker nesten ingen ting jeg altså, helt håpløs! I følge fruen har jeg spurt henne ti ganger om hvordan hun jobber i helga :P og da jeg var på badet og stelte meg i sted kom jeg plutselig på at jeg skulle ha satt på tørketrommelen for mange timer siden... Bah, måtte henge opp klær da, så får jeg bare håpe at jeg har en tørr ammebh til i morgen :P håpløst dette altså :P

Det heter ikke ammetåke, men mammatåke.;) jeg ble aldri kvitt den etter førstemann, og nå er den dobbelt så ille.:p
Hender titt og ofte at jeg er ute og kjører og ikke husker hvor jeg er eller hva jeg skal. :P

* æpp'n *

Innbiller meg at jeg har blitt mye bedre, men tviler av og til, for det er veldig mange rundt meg som snakker i halve setninger... Ett passelig tidspunkt å stille spørsmålet: "er det bare meg, eller..."

Det heter ikke ammetåke, men mammatåke.;) jeg ble aldri kvitt den etter førstemann, og nå er den dobbelt så ille.:p
Hender titt og ofte at jeg er ute og kjører og ikke husker hvor jeg er eller hva jeg skal. :P

* æpp'n *
Sign!

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Jeg føler bare jeg blir verre og verre... Ingen bedring i sikte! Glemmer alt mulig... Har heldigvis gitt beskjed til venninner og mann at de må si ting til meg to og tre ganger, og hvis det er noe viktig jeg må huske eller skal på så må de gjerne si fra ti tjue ganger og helst litt rett før også! Det er liksom lov å mase..! Haha :)

Godt det ikke bare er meg! Føler seg litt ensom i tåkeheimen til tider :P

Back
Topp