Ammetåke?

Elissa85

Gift med forumet
Lider DU av ammetåke? Har du glemt noe, sagt noe, gjort noe som du normalt sett ikke ville ha gjort dersom du ikke var rammet av ammetåke?
Jeg kan fortelle dere at det er ikke bare ammetåke, man har flasketåke også....(Eller så er det jeg som har blitt tussete)
Glemmer hele tiden hvor jeg har lagt ting, før visste jeg hvor alle tingene var... Og å gå på butikken uten handleliste er teit, da kommer jeg hjem med alt annet...

Jeg skulle steke fiskepinner.. gikk til kjøleskapet for å hente matolje.. finner fram stekepanna og er på vei til å helle olja opp i panna da jeg oppdager at jeg står og heller Biola i stekepanna! [8|]

Nydelige fiskepinner med blåbærsmak! [:-][8D]

Jada!

Klarte idag å kjøre ifra stelleveska på parkeringsplassen utenfor kjøpesenteret! MED lommebok og mobil oppi!

ORIGINAL: Chibi

Jeg skulle steke fiskepinner.. gikk til kjøleskapet for å hente matolje.. finner fram stekepanna og er på vei til å helle olja opp i panna da jeg oppdager at jeg står og heller Biola i stekepanna! [8|]

Nydelige fiskepinner med blåbærsmak! [:-][8D]

Hahahaha så utrolig bra!

Hehe takk virkelig for en GOD Latter:) 
 Trengte det i dag.. hehe morsomt og høre om hva dere gjør...
Jeg er så glemst at det er nesten flaut.....

huff ja...... [8|] sier fryktelig mye dumt [8D][:D]

Hehe.. mye morsom lesning, godt man er mange fler om å surre masse [:D]

Jeg er ekspert på å dra på butikk å komme hjem uten å kjøpe noe av det vi egentlig skulle ha...  [8D]

Så er jeg avhengig av lipsyl, skulle ta litt idet lillegutt var litt urolig å sku gi han smokken samtidig, det endte faktisk med at jeg puttet smokken i min egen munn og ble stående lenge å se på lipsylen før det endelig gikk opp for meg hva det var jeg dreiv på med [:D][:D][8D]

samme dag skulle jeg vaske hendene på kjøkkenet, setter på vannet og tar oppi lysbryteren på lampa over kjøkenbenken for å få såpe...........!!! 

voi voi, litt redd meg selv til tider kan man si

HELLO ammetåke![8D]
Jeg glemmer hele tiden poenget jeg skal frem til om jeg driver og forteller noe[8D]
Glemmer også veldig ofte hvor jeg legger tingene mine,og har kjørt fra lommeboka i butikken 2 ganger denne uken[8D]
Ellers så har jeg greid og rote bort 2 poser med sukker mens jeg har lagd sukkervann til lillemann. Hvordan i helv*** er det mulig?[8D] Jaja de dukker vel opp til jul eller noe. hahaha

Mener å ha hørt at ammetåke ikke nødvendigvis kommer av amming?? at det kommer av alle endringene som skjer og hormonene i kroppen etter svangerskapet? det forklarer hvertfall en god del [:D] har klart å glemme mobilen min på do på et kjøpesenter. 1 min etter jeg gikkd erfra kom jeg på det og gikk tilbake. da var den fader meg stjælt!

Haha takk for en god latter jenter!

Tror ammetåka har glemt meg så jeg har dessverre ikkeno morsomt å fortelle. [&:]

Haha! Så moro å lese![:D]

Kan man bli tatt av ammetåka rett etter fødselen eller? Jeg syns jeg har vært litt fjern helt siden lille tulla kom ut jeg! Opplevde noe veldig flaut på barsel dagen etter fødselen.
Hadde med meg Amelia ut på fellesstua for å spise. Kom der i prat med en annen nybakt mamma, og hun spurte meg hva jenta mi skulle hete. Jeg husket rett og slett ikke navnet på jenta mi! Måtte tenke lenge før jeg kom på det! Da ble jeg skremt av meg selv altså![:D]

ammetåke ja, det kan man trygt si!
På lørdag skulle jeg ta oppvaska, endte med at jeg knuste et glass i kummen, bare en liten bit da, men måtte tappe ut vannet og fylle opp på nytt. Da våkner Mathea og jeg går for å skifte på henne og for å gi henne mat, samboer holder på å støvsuge og etter en liten stund mens jeg sitter å ammer og han har kommet til kjøkkenet, sier han "hva skjer her a?" Da står springen på og det er et tårn av zalo, heldigvis har vannen rent unna i det hullet øverst i kummen, hvis ikke hadde det vel verdt overforsvømmelse der inne!! Det verste er vel at jeg egentlig kan se rett inn på oppvaskkummen fra sofaen der jeg satt i stua å ammet....

Den første uka pumpet jeg og kokte pumpe og flaske, men glemte et par ganger at jeg hadde satt på kjelen! (kunne egentlig vært litt farlig..) Så kom inn etter et kvarter/tjue minutter til fosskokende kjele. Etter det satt jeg på tiden slik at den pep sånn ca når den hadde kokt opp så jeg ikke skulle glemme den...

Jeg føler jeg får en del søvn, så jeg tror det handler mer om hormoner enn mangel på søvn...

Utrolig bra å holde på å steke fiskepinner i biola Chibi!![:D] Haha!

Hehe, mye moro å lese 

Jeg skulle koke kaffe i går , det gikk fint helt til jeg fant ut at jeg hadde glemt filter[:D]
Ellers sier jeg forferdelig mye rart!![:)]

Hahaha ler så stinga river nå jeg [:D][:D][:D]

Ammetåken har rammet hardt her i gården.. Har sjelden oversikt over hva jeg holder på med! I dag fant jeg restene av middagen i tørketrommelen.. med rene klær .. Mye av klærne måtte kastes faktisk!
Jeg har ikke oversikt over hvor telefonen min er store deler av dagen, og jeg sliter veldig med si rett navn på barna [8|]

Da storebroren var noen uker gammel glemte jeg en eletrisk barberhøvel som var på i dusjen og trodde seriøst at dusjen skulle sprenges.. skjønte ikke hva det kunne være og flyktet til soverrommet etter å febrilsk prøvd å funnet ut hva det kunne være. Gubben kommer hjem i ei sabla fart og skjønner med en gang hva det var.. så utrolig flaut [:D]

ORIGINAL: RenathePro

Hahaha ler så stinga river nå jeg [:D][:D][:D]

Ammetåken har rammet hardt her i gården.. Har sjelden oversikt over hva jeg holder på med! I dag fant jeg restene av middagen i tørketrommelen.. med rene klær .. Mye av klærne måtte kastes faktisk! Jeg har ikke oversikt over hvor telefonen min er store deler av dagen, og jeg sliter veldig med si rett navn på barna [8|]

Da storebroren var noen uker gammel glemte jeg en eletrisk barberhøvel som var på i dusjen og trodde seriøst at dusjen skulle sprenges.. skjønte ikke hva det kunne være og flyktet til soverrommet etter å febrilsk prøvd å funnet ut hva det kunne være. Gubben kommer hjem i ei sabla fart og skjønner med en gang hva det var.. så utrolig flaut [:D]

- sorry at jeg ler av at klærne ble ødelagt...kan bare forestille meg ansiktet ditt da du fant ut av sitasjonen!!

Back
Topp