Ammetåke?

Latterfrosken

Forumet er livet
Kommer den før man har født eller hva? Har hvertfall fått et syndrom av å være fryktelig distre, glemsk og veldig surrete! På fredag var vi i sverige, og jeg handlet inn ting til sykehusbagen. (var der m mamma) da jeg kom hjem fant jeg ikke noe deo.. Ba mamma lete i bilen, men nei. Jaja tenkte jeg, har vel glemt den igjen da! Og i går ringte jeg gubben og sa at det var 19 des til helgen, og barnetrygden kom da... hehe... Er jo bare i november... uansett...i går kveld skulle jeg ta opp brød fra fryseren og hva fant jeg der? Jo DEODORANTEN min... hva i huleste gjorde den der, og hva tenkte jeg på når jeg la den der? Bedre holdbarhet kanskje? Får skylde på ammetåka...

Den kan komme FØR ja[;)] Hehe....husker på jobben når jeg var 6-7 mndr på vei at kollegene sa til meg at jeg begynte å bli håpløs[:D] i den forstand at når vi hadde pause og satt rundt bordet å skarvla,var jeg helt bortreitst i min egen lille verden!

Jeg fikk hvertfall ammetåka FØR jeg født, rare greier[:D]

Jordmora sa at vi produserer et hormon når vi går gravide som gjør at vil blir lettere distré og glemmer ting!
Ganske godt å ha den unnskydningen! [8D]

ORIGINAL: jannicke T

Kommer den før man har født eller hva? Har hvertfall fått et syndrom av å være fryktelig distre, glemsk og veldig surrete! På fredag var vi i sverige, og jeg handlet inn ting til sykehusbagen. (var der m mamma) da jeg kom hjem fant jeg ikke noe deo.. Ba mamma lete i bilen, men nei. Jaja tenkte jeg, har vel glemt den igjen da! Og i går ringte jeg gubben og sa at det var 19 des til helgen, og barnetrygden kom da... hehe... Er jo bare i november... uansett...i går kveld skulle jeg ta opp brød fra fryseren og hva fant jeg der? Jo DEODORANTEN min... hva i huleste gjorde den der, og hva tenkte jeg på når jeg la den der? Bedre holdbarhet kanskje? Får skylde på ammetåka...

hehehehe [:D] ja ja ammetåka ja [;)]

Oj...måtte le litt av denne historien. Samtidig tenker jeg at det er krise hvis jeg blir mer distre, for jeg er det allerede!

men, men...du får skylde på dette hormonet som kroppen produserer!

M

Minner meg om meg selv[:D] Er helt umulig jeg oxo. Gjør de rareste tingene og glemmer alt mulig. Og jeg som e så vimsete og glemsk fra før oxo! Er i min egen lille verden[:D]

hehehe, sånn er jeg til vanlig.. kan spørre om d samme ørten ganger, og likevell være usikker på om jeg faktisk har spurt..[8|]
ORIGINAL: toveli6

Trodde det var noe vi kunne få under ammingen jeg men....[8|] Skyldte på den før jeg fødte jeg også så, glemte stadig noe og spurte mannen min om en ting gjerne 5 ganger.... Kan tro han ble sinna og oppgitt.... hi hi[:)] Er litt glemsk ennå, spørr gjerne par ganger før jeg egentlig skjønner at jeg har spurt om det[:o] Uff ikke greit det der...[:)]

KOZKOZ

Back
Topp