Ammetåke før fødsel??!!

Sillemille11

Andre møte med forumet
Haha, er heeelt i ørska om dagen, og NÅ gikk det opp for meg at hele leiligheten burde renskes for nips og overflødige ting, samt ommøbleres litt fordi vi får takstmann hit på torsdag og fotograf på fredag!! Uææ! Men OI så godt jeg sitter i sofaen, hadde gjort seg med en lur kjenner jeg goså ;)
Flytter i nytt hus til helgen og har pakket 6 skarve småesker...aiaiai.
Noen som har noen gode pakke tips til en noget distre frøken?

Merke alle esker med hva som er oppi. Være kritisk til hva du tar med deg videre. Kast eller lever til gjenbruk. Ting som ikke har vært i bruk de siste årene, kommer mest sannsynlig ikke til å bli brukt. Og ta for deg rom for rom, og gjør deg ferdig et sted om gangen. Jeg liker også lister som jeg kan stryke ut hva jeg har gjort, og ser hva jeg har igjen. Hilsen en annen distre frøken som har vært på flyttefot en del ganger. ;)

Lykke til med flytting ser jo det er litt styr når du er gravid, men et godt råd er jo å prøve å sortere ut ting, blir mer enn nok senere også:/

Merke alle esker med hva som er oppi. Være kritisk til hva du tar med deg videre. Kast eller lever til gjenbruk. Ting som ikke har vært i bruk de siste årene, kommer mest sannsynlig ikke til å bli brukt. Og ta for deg rom for rom, og gjør deg ferdig et sted om gangen. Jeg liker også lister som jeg kan stryke ut hva jeg har gjort, og ser hva jeg har igjen. Hilsen en annen distre frøken som har vært på flyttefot en del ganger. ;)
Enig!!
Kast, kast og kast! Lister, et rom av gangen og merk eskene godt. Og spør om hjelp ;-) Inviter til dugnad :-)

Back
Topp