Ammetåke allerede?!

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Huff, føler jeg bare går rundt og surrer for tiden..
Gikk f.eks rundt og leita etter fjernkontrollen til tv'n i går, etter en halvtimes leting og mye frustrasjon kommer mannen med en iskald fjernkontroll i hånda. Jeg hadde visst lagt den ifra meg i fryseren da jeg henta meg isbiter :laughing002
Eller her om dagen gjorde jeg den klassiske feilen og leta etter mobilen min. Som jeg hadde i hånda..
Og jeg har tatt på meg klær både bakfrem og på vranga flere ganger. Ikke alltid jeg legger merke til det med en gang heller :p

Flere som er surrehuer? :)

Hehe so morsomt:laughing025 uff ja da e jo so masse so foregår i kroppen vår no, so at ikkje håve e heilt med e nok ganske vanlig, men litt frustrerandes òg ;)
I dag skulle Besten min ut på altanen for å ta ein kvelds røyk, eg gjekk bort te dørå å låste han ute. Tenkte ikkje øve da før han stod å banka på dørå å ville inn....altså ka tenkte eg på dar?! Haha :excited001

E so masse småting so mannen min seie eg har sagt i beskjed te han so eg ikkje fatta at eg kan ha sagt, men kan ikkje krangla på da heller. For veit ikkje fasiten. Går jo att og fram hundre gongar for eg gløyme ka eg sku henta eller gjera.. Uff ikkje lett å vera meg om dagen( eller dei rundt meg) haha :happy093 men eg rekna med me e fleire i samma gatå ;)

Jeg har snart vært i ammetåka siden jeg var gravid med frøkna i 2014 :p var litt mindre surrete noen mnd rett før jeg ble gravid igjen, men surrehuet delux igjen nå :p

Jeg har gått i gravid/ammetåke siden jeg ble gravid i fjor, så jeg er blitt så vant at nå blir jeg ikke sjokkert lenger over hvor surrete jeg er. Er en surrekopp til vanlig også, men det har tatt helt av etter jeg ble gravid og fikk baby. Klarer feks å gå ut av butikken med varene i kurven(har sånn kurv på siden av vogna som jeg bare legger alt i når jeg er på butikken) uten å betale, og en dag skulle jeg sette melka tilbake og klarte ikke forstå hvorfor den ikke gikk inn i skapet over vasken hvor vi har glassene...

Jeg har hatt teflon hjerne helt siden testen viste positivt.. kommer vel av at jeg har vært ordentlig våken siden den gang :)

Det har startet her også!! Jeg fant ikke fjernkontrollen til tv her en dag, sambo gikk automatisk til kjøkkenet og lette gjennom alle skuffer og skap, takk for den liksom:p fant den riktignok nedi sofaen ett par dager senere.:)
Her en dag åpna jeg bakluka på bilen for å vise mamma hva jeg hadde kjøpt til lille, så skulle jeg sette meg inn og kjøre da mamma ser rart på meg og spør om jeg skal kjøre meg bakluken oppe :p
Klærne til mannen var på vei inn i fryseren, heldigvis "våkna" jeg og fikk lagt de på rett sted :p

Jepp! Ikke mer å si om den saken :p

Uff, ja! Jeg er generelt surrete nå som gravid. Husker ikke helt hvor tidlig det startet, men det var aaalt for tidlig! :arghh:

Hehe, morsomt! :-D Ja, er surrere her også! :-o

Haha, morro å lese om ammetåker! Eg er litt småsurrete, men heldigvis ikkje så gale.

Back
Topp