Ammetåke allerede?!

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Huff, føler jeg bare går rundt og surrer for tiden..
Gikk f.eks rundt og leita etter fjernkontrollen til tv'n i går, etter en halvtimes leting og mye frustrasjon kommer mannen med en iskald fjernkontroll i hånda. Jeg hadde visst lagt den ifra meg i fryseren da jeg henta meg isbiter :laughing002
Eller her om dagen gjorde jeg den klassiske feilen og leta etter mobilen min. Som jeg hadde i hånda..
Og jeg har tatt på meg klær både bakfrem og på vranga flere ganger. Ikke alltid jeg legger merke til det med en gang heller :p

Flere som er surrehuer? :)

Er skikkelig surrete om dagen... Har vært tom for vaskepulver siden fredag, har vært i butikken hver dag siden, men først i kveld husket jeg å kjøpe det... Legger ting på rare plasser, knekkebrød i kjøleskapet, nøkler i fryseren osv... I tillegg blander jeg navnene på barna hele tiden:p

Svangerskapståke :p
Varer livet ut men verre under deler av svangerskapet og amming :p

Ellers feks å lete etter mobilen i en halvtime mens du snakker med venninnen din i en halvtime å oppdager at du faktisk PRATER i telefonen som du leter etter, OMG :p

Ellers feks å lete etter mobilen i en halvtime mens du snakker med venninnen din i en halvtime å oppdager at du faktisk PRATER i telefonen som du leter etter, OMG :p

Det har jeg fint klart uten å være gravid :P opptil flere ganger...

Den tåka kom sigende allerede i uke 5 her :p her om dagen falt batteriet ut av fjernkontrollen og jeg prøvde å skifte kanal før jeg bøyde meg ned for å sette i batteriet igjen. Tenkte bare å gjøre det først liksom :bag:

Ringte barnehagen en dag for å si at jeg hadde glemt å ta matboksen til lillebror ut av sekken hans. De i barnehagen kunne fin informere meg om at joda, matboksen var der den skulle være :p

Jepp, ekstra surrete for tiden (har vært ganske ille siden etter uke 20 tror jeg :P )..

Jeg er forferdelig surrete, har vært det siden uke 4 :P

I vinter ringte læreren til eldstemann minst to ganger i uka fordi vinterbuksa hans lå igjen hjemme eller i bilen :P

Og jeg vet at det ikke blir bedre, forrige gang når lillebror var baby så ble jeg oppringt fra rema 1000 fordi lommeboka mi lå igjen der.

Jeg finner ingenting og husker ingenting ;)

Fryktelig surrete og glemsk jeg også! Hender stadig vekk at jeg reiser meg opp for å gjøre en ting, også har jeg glemt hvorfor jeg egentlig reiste meg opp.

Ikke noe mer enn vanlig tror eg, men så ligger det å være surrete til familien og jeg er intet unntak. Klarte å miste bankkortet i forige uke da så kan jo være.. Et go to tips når man leiter etter noe er å alltid skjekke frysen først. Ting er alltid i frysen av en eller annen grunn, det merkligste jeg har funnet i frysen er skoene til en kompis (var han som la de der).

Back
Topp