Ammetåke alarm!!!!

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Hehe :D

Nå har ammetåka landa!

For et par uker siden skrev jeg på en lapp at eldstegutten min skulle ha fri i vinterferien :P

Gjett hvem som er i barnehagen i dag???? Joda... Det er gutten min det :P Haha! xD

Flere lignende opplevelser??

Jeg vet helt ærlig ikke hvor mange ganger mannen min har sagt noe som jeg ikke har fått med meg. Jeg svarer og er enig, men to sekunder etterpå husker jeg ingenting av det han har sagt. Ammetåke, altså!

Vis vedlegget 4837

Resultatet av flaskekoking :)
Det der gjorde venninna mi også.. På natta.. Satte på og gikk og la seg, hele kjøkkenet sotet ned, de måtte flytte ut mens de vasket og pusset opp.. Ammetåke er skummelt.. Her er det mannen som har fått det hardest... Sliter med å få med seg hva jeg sier, setter vann på koking for å koke pumpa for så å gå i dusjen... Har ikke gjort noe rart selv enda, heldigvis, men det kommer vel snart;-)

Legen på sylehuset spurte når vi veide jentene sist, og jeg visste at det var under 1 uke siden, men jeg KLARTE ViRKELIG IKKE på noen måte å komme på hvilken dag det var!!!! Helt utrolig!!! Når jeg kom hjem og sjekka boka var det bare to dager siden.... Helt utrolig!!!!
Herlig;-)

Har annkommet her å.. Var på sentre en dag her, å da jeg skulle hjem hadde jeg glemt hvor jeg parkerte bilen :oops: holdt også på å glemme klokka når jeg skulle hente storebror i bhg, rakk det akkurat før stengetid *flaut* og dårlig samvittighet :/

Vugger handlevogna på butikken. Eller hvis jeg ikke har handlevogn, så bysser og vugges melkeliteren i armene mine ;-)

Back
Topp