Ammetåka?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Merker dere noe?

Jeg er veldig surrete nå, men noen av tingene kunne jeg vel klart til vanlig også.

Ødela f.eks brystpumpa mi på tørrkoking. Lot visst den stå å koke nesten en time mens jeg satt foran tven og koste meg. Flaks det bare var pumpa det gikk gale med ;)

Ellers glemmer jeg mye. Går inn på kjøkkenet for å hente noe, men husker ikke hva det er når jeg kommer inn.

Skulle også åpne panseret på bilen for å fylle spyleveske. Fikk ikke åpnet det, og trodde den knappen jeg drar ut for å åpne var ødelagt. Etter sikkert 5 min med prøving og tanker om å ringe både naf og falken, fant jeg ut at jeg hadde glemt å åpne panseret inne i bilen først :/

UPS! :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hihi trur falken hadde fått seg en god latter :p
Eg er fryktelig surrete.. dag/dato/klokke har eg ikkje peiling på.
Fyller i vaskemaskinen, men glemmer å trykke på knappen.. bretter sammen klær og ligger det i kurven for så å helle de utav 30min etterpå og ikkje skjønner koffor de er brettet. Uff har så mye, men er så surrete at eg faktisk ikkje husker :p

Huff... daglig ting man kan riste på hodet av! ;) amme/mamme tåka har tatt meg med storm. Handle på butikken er som lotto; hvor mange riktige er det når man kommer hjem! :p

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Ja er helt vekke enkelte dager:-) men er litt morsomt og da:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Jeg skulle ordne til kaffetrakteren igår kveld så det bare var å sette på idag, satt på trakteren idag tili og når jeg skulle ha på kanna, så var det bare vatn :p hehe.. da måtte jeg le litt av meg sjøl gitt:)
Er litt frustrerende til tider og, da man føler seg helt tom i toppen og ikke kjem på noen ting. Men det går vel over ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp