Ammetåka?

Therese W

Gift med forumet
Noen fler enn meg som merker de har blitt helt fjerne etter de ble gravide? Helt stressa over det. Sist gang var jeg helt borte i natta. Håper ikke det blir sånn nå? Er det bevist at det finnes noe som heter ammetåke eller er det bare en myte? Kan man ha det før man ammer?

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Klarer ikke følge med på forumet her , eller å skrive riktig svar på noenting i dag. Helt blåst.

Jeg er også helt på bærmodige dagen, er ikke lenge før jeg glemmer meg selv Steinkjer jeg :/ :P

Åh herregud, tolk den mld over her da :P bærtur! Tenker! Fy søren altså :P

Haha! Jeg er skikkelig gravid- fjern! Husker vanligvis alt men nå må jeg aksjonere eller skrive det ned med en gang tanken slår meg :P Også konser jeg sånn på å huske at jeg glemmer andre ting.... Klarer f.eks ikke svare på en mail uten å sjekke den minst tre ganger innimellom. Ekkel følelse, mister jo kontrollen!

Godt å høre jeg ikke er alene. For i dag ble jeg bekymret over min egen fjernet altså. Hehe.

Godt det ikke bare er meg. Jeg har blitt fjern når jeg jobber og kollegaene mine tuller og sier at jeg ikke kan har ammetåka ennå.

Godt å høre jeg ikke er alene. For i dag ble jeg bekymret over min egen fjernet altså. Hehe.

er ikke lett å bekymre seg over sin egen fjernet...... Hihi :P

Back
Topp