hvitveis11
Andre møte med forumet
Har ei jente på 10 uker som jeg fullammer. I det siste har hun krevd pupp ca hver time til annenhver time, og også en del om natta. Jeg sliter også med å sovne når jeg legger meg, så blir kanskje søvn fra 0000 til 0130, og så litt til 0500 før vi surrer litt fra 0600 til 0700 .. Det blir lite søvn på meg, rett og slett.
Føler om dagene at jeg går rundt i en sånn merkelig tilstand. Litt utafor meg selv. Det verste er en slags svimmelhet jeg kjenner på. Føler det går litt rundt i hodet ofte, og særlig når jeg beveger øynene. Ubehagelig følelse.. Føler også at synet er uklart til tider, og en hodepine som kommer og går - på sidene av hodet og framme litt bak øynene. Er det dette som kalles ammetåke?
Blir så lett bekymra for om det kan være noe annet.
Føler om dagene at jeg går rundt i en sånn merkelig tilstand. Litt utafor meg selv. Det verste er en slags svimmelhet jeg kjenner på. Føler det går litt rundt i hodet ofte, og særlig når jeg beveger øynene. Ubehagelig følelse.. Føler også at synet er uklart til tider, og en hodepine som kommer og går - på sidene av hodet og framme litt bak øynene. Er det dette som kalles ammetåke?
Blir så lett bekymra for om det kan være noe annet.