ammetåka sa du?

Lianasinmamma

Glad i forumet
[:D]hallo hallo :) jeg er ett surrehue for tiden altså :) glemmer helt av og annonsere fødselen jo![8D]

for fire uker siden den 1 februar fikk vi jente nr to :)

hun er den herligste babyen altså, og jeg er såå glad og lykkelig :)

kunne fint ha vært foruten trassen til hun eldste siden jeg har de begge hjemme, for hun er blitt så voldsom nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer [&:]

Men, iallefall, yngste jenta var 3450 gram og 49 cm da hun ble født tre dager på overtid [:)]?

Gratulerer så mye [:D] 

Ikke så greit å få småsøsken alltid- vi har hatt ei nokså stri tid med Erik også,men nå begynner det å komme seg [:)]

Gratulerer så masse med en ny prinsesse

Gratulerer så mye!

Gratulerer! Vil du fortelle hva hun heter?

[:)] tusen takk alle sammen :) ja hun heter Lenita:) kjempeherlig baby og hun er så fornøyd og god:) virkelig en helt annen babytid enn når Liana var baby for hun hylte og gråt hele tiden men denne jenta gråter nesten kun når hun er sulten:) håper alt er bra med alle dere, skal være her inne litt oftere på bv for jeg savner det og føler jeg får så god støtte om det skulle være noe:) idag skal vi prøve og gå en tur jeg og jentene og er litt spent på det, for hun er så sta og trassig hun største og jeg hater at hun får utbruddene når jeg har så mye annet og konsentrere meg om:) og vi har ikke gått sammen med vogn og slikt før for det har vært så kaldt, jeg har gått ett par turer når hu eldste har vært til bestemoren sin og det har vært litt mildt ute:) nå er det kjempemildt ute og kliss vått, og glatt, men vi får krysse fingrene for det er greit tidsfordriv og bra for oss alle med litt luft:) klem:)

Gratulerer så mye med jente nr. to [:D] Kos dere! [;)]

Back
Topp