ammetåka er tilbake..

Suzie <3

Forelsket i forumet

Jeg glemte av privat ul time... huff, er det mulig???  var hos ei her i uken, men hun virket veldig ubesluttsom og distre, hadde sikkert vært fornøyd om dette var min første unge.. men siden det ikke er det er jeg mer kritisk. hun fikk ikke til verken sånn eller sånn, men hun var veldig flink til å forklare for gutt ungen på 5, hva som var hva :-) så han fikk mye ut av timen  men så klarte jeg som sakt å gleme denne ( eller glemme og glemme, jeg var sikker på at det var en annen dag og ikke samme uke.. men når det er sakt så går dagene i surr og vel så det.. siden mannen er sykemeldt og eldste mann er fri fra skolen, så blir dagene vanskelige å skille fra hverandre.. men søren  og, er det mulig å glemme noe slikt... himmel og hav!!!  og så den stakkars mannen, elste gutten hadde uhell i senga vår og jeg blir SUR av ansiktsuttrykket hans når vi snakker om det.... Jeg vet hva som ligger bak det.. men skal jeg begynne det der maset igjen.. stakkars mann!! Greit å lesse noe ut og over på andre.. Kjekt åbegynne dagen slik og kl er bare 11.. Hjelpes meg

Og jeg som trodde jeg hadde en dårlig start på dagen, da det var morgen 04:45 her :p

Ajaj, nei, det høres absolutt ikke ut som en drømmestart på dagen!
Men den kan da virkelig ikke gå noen annen vei enn oppover fra dette utgangspunktet..?!
Håper den tar seg opp værtfall :)

Men altså, jeg skulle nok klart å glemme det jeg også (eller, kanskje ikke en ul-time -men en legetime kunne jeg da værtfall glemt :p) -her har jeg et medfødt vimsehode :p

Ringt å fått deg ny time da?

nei, jeg har ikke det, har så dårlig dekning her i heimen (kjeller leil.) så jeg må helst ud for å ringe.. og har ikke orket tanken på å nærme meg utgangsdøren enda,, hadde en fæl natt med mange rare drømmer og var våken meste parten av natten.. så mannen blir sikkert veldig glad når han leser dette.. har ikke sakt noe om natten..  men det er betrygende å ligge å høre på mannen som puster og kunne krype inntil han. Jeg gruer meg til han begynner på jobb igjen, da blir det flere netter aleine i sengen ( noe jeg ikke syntes er så kjekt ..  syntes heller om å ha han hjemme om nettene :-)

Den ser jeg absolutt! Kan ikke fordra å sove alene her heller.. Det er bare feil ;) Får håpe du får en bedre natt i natt da værtfall <3>

Off då Hanne!
Eg og har et vimsehåve t tusen!
La fra meg mobilen på bordet, går å tar på sko. sette meg i bilen.
Å finne ikje ut kor eg har lagt mobilen. Så eg leite heile bilen, heila husen mine IKJE på bordet.... Ende me at eg må ringa me jobb tlf for å finna an.... =P

Men tror me trenge å ta en kaffi en dag snart!
Sikkert derfor me e så vimsete =)

Forstår at du grue deg t han ska på jobb igjen.
Maen min va heima heila sist uge (sjuge) å så va me jo på tur i helgå.
Å nå he han kjørt lokalt heila ugå, så d blir rart når har får tur igjen =/

Back
Topp