Her om dagen var vi hos svigermor, hun holdt vesla å så datt sutten ut av munnen hennes, jeg gikk inn på kjøkkenet, skylte sutten å helt på autopilot ga jeg den nesten til hunden dems! Huff
Kaller vesla for pus av og til (vi har to katter hjemme om det er en unnskyldning
),
mannen kan ha lange samtaler med meg å jeg får ikke med meg en ting selv om han sitter rett ved siden av meg,
er vi på butikken kan jeg finne på å stoppe opp, helst da (uten at jeg vet det) foran masse folk å ser ut i intet, så folk må gå rundt meg, glemmer visa kortet igjen i bank terminalen etter jeg har brukt det,
glemmer pin koden til både meg å mannen så jeg må ringe han for å høre hva den er,
her om dagen etter vi hadde spist frokost hadde jeg lagt fra meg brødet i en hylle bak noe greier,
fant det igjen senere på dagen (sette brødet bak noe, hallooooo) Ser på ting før vi går å tenker ja den må jeg ta med, går ut, mannen spør hvor er f.eks stellebagen å jeg, eeeeh ja
Å nå ista hadde jeg amma vesla å så tok mannen henne når hun var ferdig, en stund etter når vi snakker så sier han, Du puppen din er ute
Å dette var bare litt av de tinga som skjer hele tia
Å tro meg, jeg er et surrehue til vanlig