Ammetåka, er den reell?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som kjenner på tåka? Gjør rare ting? Jeg synes det er litt vanskelig å si, for jeg er litt rørete av meg til vanlig, men i dag gikk jeg i dusjen og vasket håret - og bare det. Glemte balsam og vasket ikke resten av kroppen. Slikt går jo helt på autopilot, det har aldri skjedd før. Kom ikke på det før jeg skulle gre håret, var jo flokker av en annen verden... Og i går dro jeg på butikken i tøfler...har heller aldri skjedd. Barnevogn og tøfler.. Nice! Kaldt var det også. Og her en dag satt jeg plutselig på do og spiste brødskive!! Hva er det for noe??

Hahah, måtte le av den siste. Satt på do og spiste brødskive her en dag jeg og :p og jeg ammer ikke engang :o

Haha!! Ler godt nå midt på natta ;) spise på do...jaja. Jeg ammer heller ikke men føler meg like tussete for det. Kaller det flasketåka jeg ;)

Lulilu

Noen som kjenner på tåka? Gjør rare ting? Jeg synes det er litt vanskelig å si, for jeg er litt rørete av meg til vanlig, men i dag gikk jeg i dusjen og vasket håret - og bare det. Glemte balsam og vasket ikke resten av kroppen. Slikt går jo helt på autopilot, det har aldri skjedd før. Kom ikke på det før jeg skulle gre håret, var jo flokker av en annen verden... Og i går dro jeg på butikken i tøfler...har heller aldri skjedd. Barnevogn og tøfler.. Nice! Kaldt var det også. Og her en dag satt jeg plutselig på do og spiste brødskive!! Hva er det for noe??

Hahaha, fantastisk :D
Jeg merker ikke noe til det, men skal sies at jeg er bra distré sånn til vanlig :P

Glemmer alt, gjør helt andre ting enn det jeg står opp for å gjøre, kommer på ting jeg må gjøre for så å glemme det når jeg reiser meg,
Helt uttolig at man ikke glemmer ungene noen steder altså

Glemmer alt, gjør helt andre ting enn det jeg står opp for å gjøre, kommer på ting jeg må gjøre for så å glemme det når jeg reiser meg,
Helt uttolig at man ikke glemmer ungene noen steder altså
Vel, ja, jeg trillet faktisk avgårde med understellet til vogna her en dag også, mens frøkna satt i bilen... Bare noen meter, da, på vei inn i butikken. Ble en smule flau da jeg snudde midt på parkeringen, må ha sett bra dumt ut. Føler meg hardt rammet av denne tåka!

Vel, ja, jeg trillet faktisk avgårde med understellet til vogna her en dag også, mens frøkna satt i bilen... Bare noen meter, da, på vei inn i butikken. Ble en smule flau da jeg snudde midt på parkeringen, må ha sett bra dumt ut. Føler meg hardt rammet av denne tåka!
Ååå!! Det ser jeg virkelig for meg! Haha :P

Lulilu

Haha, jeg klarte å legge stringtrusa mi i kjøleskapet her for leden:P Skulle på badet å dusje, men hva som skjedde underveis der vet jeg ikke...Så da gikk jeg og fant ei ny truse da...Når jeg skulle spise lunsj senere, fant jeg da ei rød truse i kjøleskapet...:eek::eek::oops::oops:

Ellers generelt glemsk...

Haha, jeg klarte å legge stringtrusa mi i kjøleskapet her for leden:P Skulle på badet å dusje, men hva som skjedde underveis der vet jeg ikke...Så da gikk jeg og fant ei ny truse da...Når jeg skulle spise lunsj senere, fant jeg da ei rød truse i kjøleskapet...:eek::eek::oops::oops:

Ellers generelt glemsk...
Nydelig, Synnøve! Det der føler jeg nærmer seg mitt nivå:p

Må si noe som skjedde igår xD
Herregud så flaut ... bring kommer med en pakke. Han spør om vi er hjemme og svarer at jeg er. Glemte å lukke opp så han sa: lukk opp for meg. Når han var på vei opp måtte jeg fort legge fra meg lille frøkna å finne bukse ... lite visste jeg at jeg glemte å lukke skjorten min da og den var full av melk. Så møter han i døren med puppene hengende ute og melk som lekker med masse flekker og baby på armen :p neste gang er mannens tur ;)

Her om dagen var vi hos svigermor, hun holdt vesla å så datt sutten ut av munnen hennes, jeg gikk inn på kjøkkenet, skylte sutten å helt på autopilot ga jeg den nesten til hunden dems! Huff :P
Kaller vesla for pus av og til (vi har to katter hjemme om det er en unnskyldning :P ),
mannen kan ha lange samtaler med meg å jeg får ikke med meg en ting selv om han sitter rett ved siden av meg,
er vi på butikken kan jeg finne på å stoppe opp, helst da (uten at jeg vet det) foran masse folk å ser ut i intet, så folk må gå rundt meg, glemmer visa kortet igjen i bank terminalen etter jeg har brukt det,
glemmer pin koden til både meg å mannen så jeg må ringe han for å høre hva den er,
her om dagen etter vi hadde spist frokost hadde jeg lagt fra meg brødet i en hylle bak noe greier,
fant det igjen senere på dagen (sette brødet bak noe, hallooooo) Ser på ting før vi går å tenker ja den må jeg ta med, går ut, mannen spør hvor er f.eks stellebagen å jeg, eeeeh ja :P Å nå ista hadde jeg amma vesla å så tok mannen henne når hun var ferdig, en stund etter når vi snakker så sier han, Du puppen din er ute :P
Å dette var bare litt av de tinga som skjer hele tia :P Å tro meg, jeg er et surrehue til vanlig :P

Herregud så flaut ... bring kommer med en pakke. Han spør om vi er hjemme og svarer at jeg er. Glemte å lukke opp så han sa: lukk opp for meg. Når han var på vei opp måtte jeg fort legge fra meg lille frøkna å finne bukse ... lite visste jeg at jeg glemte å lukke skjorten min da og den var full av melk. Så møter han i døren med puppene hengende ute og melk som lekker med masse flekker og baby på armen :p neste gang er mannens tur ;)
Åh huff da hadde jeg blitt fortvila, sikkert begynt å grine oppi det hele :P

Hahaha, funnybunny, jeg ler meg skakk! Det der kunne jeg så veldig gjort! Har vært so close på lignende hendelser mange ganger, det skjer sikkert snart med meg også:)

Hahaha, funnybunny, jeg ler meg skakk! Det der kunne jeg så veldig gjort! Har vært so close på lignende hendelser mange ganger, det skjer sikkert snart med meg også:)
Mannen bare ristet på hodet og lo seg i hjel :p skal love deg at tiden stopper opp etterpå før du skjønner hva som skjedde haha :p

Back
Topp