Ammetåka anyone? Skravle?

Forskern

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Julimammaer 2016
Halloen,
Nå er vi ganske mange som har fått hilse på våre små, det er betydelig mindre aktivitet her inne i alle fall ;) sikkert flere enn meg som er i ammetåka? :) jeg sliter med å huske den minste ting, herregud, "når spise han sist? Når spiste JEG sist? Hvilken pupp er det nå? Hva var det jeg var på vei til å gjøre i stad?" Hjelpes...

Hvordan er det med kroppen da jenter? Begynner å komme seg etter fødsel og graviditet?
Jeg har trilla en del, sånn 4-5km turer. Hadde en 10km runde med mannen på lørdag, det gikk ikke så bra. Det gjør vondt å overdrive, hehe, var såvidt jeg kom meg hjem! Heldigvis trilla mannen vogna...

I morgen tidlig reiser imidlertid mannen på jobbreise i tre dager og to netter...må si jeg er ganske spent på å være helt aleine med babyen. Han er 3uker og 2 dager nå, så vi er jo litt inne i det nå, men de "rutinene" vi har endrer seg jo hele tiden, så det kan jo bli litt interessant... Håper bare det ikke blir noe økedøgn eller noe akkurat nå, da blir jeg ganske låst fast gitt.

Dette ble langt, men fortell dere andre også! Hvordan går det? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ammetåka har kommet den, går rundt i butikken å stopper plutselig opp, for da husker jeg ikke hvorfor jeg er der engang :-P
Formen er ganske bra, vi var ute på restaurant allerede når vi kom hjem (lillemor var 3 dager, nå er hun 17 dager) er ute å går turer hver dag. Første uka gikk vi mye, men måtte roe litt ned ettersom jeg fikk veldig vondt. Den siste uka har vi hatt veldig mye besøk, føler meg ensom når det ikke er folk her :-P rutinene kommer og går, men prøver så godt vi kan å følge de :)

Her har ammetåka komt i light versjon foreløpig, merker at det en holder på å fortelle om plutselug forsvinner ut i det blå, hehe.. vi har slitt en del med luft hos vesla dei siste dagene som har ført til minimalt med søvn hos ho og foreldra.. får som regel ikkje opp siste rapen etter amminga.. fælt når en ikkje klarer å hjelpe dei når dei har det vondt, så har blitt nokken tårer hos mor og.. har klart å roe ho med finger å sutte på, men da blir eg låst fast, så i dag har vi begynt med smokk med stor suksess! Veldig spent på om vi får ei rolig natt eller om det blir ny våkenatt igjen. Andre med lignende erfaringer?

Trilleturer har drt blitt lite av, hatt 3 turer hittil. Fortsatt litt ønt nedentil, så har ikkje ville gått så langt enda. Men både hode og kropp leeeengter etter å bevege seg meir, så håper vesla snart får det bedre i magen sin..

Ammetåka er så som så, skriver huskelapper på mobilen for ALT og har måtte gjort det i sv.sk også

Formen er helt fantastisk utenom bekkenet, det er vondt. Kan bare gå tur i 30-40 min før det føles som om det låser seg i korsryggen og ned i høyre fot kjipt!
Og har bare ei "rute" jeg kan gå, da jeg ikke klarer opp og nedover bakker

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp