ammetåka allerede???

Ruger

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Blir lettere oppgitt over meg selv om dagen. Har alltid vært ei svime, men nå er det ti ganger verre. Jeg må sjekke klokka 5 ganger før jeg i det hele tatt får med meg hva klokka er. Jeg kan stå å  lese på handlelista det vi skal ha til middag uten å kunne svare gubben på hva det er. Jeg oppdager 3 timer etter å ha vært i dusjen at jeg glemte å vaske håret, og det er like møkkete som da jeg gikk inn (om ikke verre). Jeg glemmer hvor nøkkelknippet er og finner dem i døra. Jeg har fått en koselig telefon fra kassadama om at jeg har gått fra lommeboka mi i kassa. Jeg glemmer det siste kapittelet jeg har lest i boka mi, og må starte forfra. Og slik fortsetter lista i evigheter *himler med øynene over meg selv* Jeg lever i et notater til meg selv helvete om dagen.
Men nå må jeg hoppe i dusjen for andre gang i dag så jeg får vasket håret, så kanskje jeg ser nogenlunde presentabel ut til o.ul. Note to self: Husk å ta på deg bukse, ingen vil se deg i bare trusa på ahus :oD

Flere som har kommet i ammetåka noen måneder for tidlig???

haha jah den kan komme allt. jeg er ei svime hele tiden. sambo kaller meg for Dori (den blå fisken i nemo) haha huff. jeg er sånn så kan sitte å grubble på hva jeg spiste til middag 30 min etter jeg har spist den :P

Hmm, jeg kjenner meg igjen i noe av dette ja... mitt spørsmål er da: blir dette ENDA VÆRRE når man faktisk begynner å amme?!?

Åj, kan ammetåke komme NÅ? Hjelpes, hehe ...
Er ikke der heldigvis ... :p 

det sitter fortsatt igjen etter sist gang.. nesten så jeg er til fare for meg selv. lurer fælt på hvordan det da blir når denne kommer ut..

Back
Topp