Ammestol

lillereka

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Augustbarna2024
Har lyst til å kjøpe inn en god ammestol denne gangen. Noen som har tips til stoler som har vært gode å amme i?
 
Følger denne tråden! Har også lyst til det, satt i sofaen forrige gang og savner en ordentlig god stol!
 
Jeg skal ha Amanda stol fra Brunstad. :love7 Vet ikke om den er god å amme i, men jeg kan se for meg at den er helt nydelig og vugge litt med når den lille ikke sover om natten
 
Hadde Muren hvilestol fra IKEA den første barseltiden, og den var helt magisk! Fin å sove i utover i graviditeten også, for å avlaste skuldrene litt fra all sidesovingen. Dessverre er den ikke så veldig lekker, da :hilarious:
 
Hvertfall velg en med mulighet for veldig rett rygg, og som er litt fast, så du har god støtte! :)
 
Jeg skal ha Amanda stol fra Brunstad. :love7 Vet ikke om den er god å amme i, men jeg kan se for meg at den er helt nydelig og vugge litt med når den lille ikke sover om natten
Den var veldig fin! Nr.1 var en sprutgulper, så jeg tenker jeg må gå for en litt rimeligere stol tilfelle nr.2 er lik storebroren :hilarious:
 
Jeg har og lyst på en ammestol, ser for meg en der jeg kan legge bak ryggen. Men alle sånne type stoler er jo relativt uelegante?! :laughing002Har lest en del om tilbakelent amming og synes det ser veldig fint ut, så tenker en stol som man kan få god stilling til både tilbakelent amming og andre ammestillinger :love017
 
jeg skal ikke ha en stol til amming, men ønsker meg en gyngestol til å vugge barnet i søvn i ☺️
 
Back
Topp