Ammestol

Kjøpte på IKEA med førstemann, men brukte den kun når vi hadde besøk og jeg ville trekke meg unna. Men den fungerte fint :)

Vedlegg

• 55BD65E2-45BF-4AA6-A7E3-3B7E675E790D.png
    55BD65E2-45BF-4AA6-A7E3-3B7E675E790D.png
    2,4 MB · Visninger: 45
Hørt mange er fornøyd med Strandmon fra Ikea. Syns den er veldig behagelig å sitte i:happy:

Jeg har planer om å kjøpe en Ektorp lenestol og fotskammel (Ikea) jeg skal ha som ammestol
Liker at stolen er litt stor og dyp å sitte i jeg da.
Fotskammelen har jeg allerede kjøpt brukt, til mersom en brøkdel av nypris, 200 kr vs 1499 kr :eek:

Vi har en strandmon med skammel fra Ikea, og den blir nok flyttet inn på barnerommet den er god å sitte i. Skulle ønske den kunne gynge litt da

Vi har en strandmon med skammel fra Ikea, og den blir nok flyttet inn på barnerommet den er god å sitte i. Skulle ønske den kunne gynge litt da

Jeg har også lyst på en Strandmon! :D

Kjøpte på IKEA med førstemann, men brukte den kun når vi hadde besøk og jeg ville trekke meg unna. Men den fungerte fint :)
Har en slik stående som «lese-stol». Den kommer havne på babyrommet som ammestol.

Er litt i tenkesonen på om eg skal kjøpe meg ein god hengekøyestol og ha som ammestol på rommet :) men trur eg skal se an babyen først, begge mine jenter sov 7-8t i strekk fra midnatt etter dei var 4 uker, så hadde jo aldri behov for å amme på rommet.. men er liksom det eller gyngestol, og eg er ikkje megafan av gyngestol..

Vi har ikke kjøpt den altså:hilarious: men sambo er ganske forelsket i den. Han har spart feriepengene, så jeg sier han får bestemme:hilarious:
Av en eller annen grunn ble jeg litt sånn «woaw» :hilarious:, såååå digg å bare kjøre på med valg av farger på både skinn og understell og greier:joyful:
Normalt er jeg mer sånn «det du ikke får kjøpt brukte, trenger du ikke» type, så det kom litt overraskende på :D

Har lenge hatt lyst på strandmon stol fra ikea, men har ikke noe plass å ha den :eek: Så dukket det opp en gratis stol på Facebook av den fargen jeg har siklet på! Så må må jeg bare ordne plass til den :hilarious:

Falt veldig (for andre gang) for dette rommet på ikea :) stolen er ein søderhamn, var utrulig god å sitte i! Ser det ligger ein del av den ute på finn, så møkje mulig vil eg kjøra denna stilen! Det skal iallefall males :)

Vedlegg

• Snapchat-203297435.jpg
    Snapchat-203297435.jpg
    1 MB · Visninger: 31
Back
Topp