Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også tenkt på å amme liggende, men går ikke så bra med to tenker jeg (om jeg skal amme de samtidig). Uansett er det greit å bare ha en stol stående der slik at man slipper opp i 2.etg for å amme om sengen ikke skulle fungere godt nok. Og evt bare å sitte å bysse i søvn om de er urolige.I og med han skal sove på samme rom som oss ammer jeg bare i senga. Enten liggende eller sittende.
Har også tenkt på å amme liggende, men går ikke så bra med to tenker jeg (om jeg skal amme de samtidig). Uansett er det greit å bare ha en stol stående der slik at man slipper opp i 2.etg for å amme om sengen ikke skulle fungere godt nok. Og evt bare å sitte å bysse i søvn om de er urolige.
Ja, kanskje det, bra tips! Får se litt mer rundt omVille hatt en lenestol av godt skinn da og pledd overså tåler den evt babygulp, men likevel myk og lett å vaske
![]()
Ja, er nok ikke så dumt det!Om jeg skulle ammet tvillinger ville jeg nok også hatt en god stol. Helst type stressless med gynging![]()
Kanskje jeg også skal kjøpe meg en stor pute, ja! Takk for tipsJeg likte best å amme liggende/i solseng-posisjon, i hvert fall de første månedene, da jeg synes det var ubehagelig i ks-arret. Kjøpte en sånn gigapute (hotellpute eller lignende pleier de å hete) til å ha i ryggen i sengen. Har ikke prøvd det med to, men i teorien skulle det gå helt fint.
Har sett på denne på Skeidar, og tenker å ha den stående inne hos oss ved siden av barnesengen. Blir evt flyttet over på barnerommet om den trengs der etterhvert.
Vis vedlegget 255189
Er jo en fin løsning det da!Har ikke plass i leiligheten egentlig [emoji23] Blir å bygge opp med puter i sofa og seng [emoji85]