Ammestol til barnerom

Vannlilje2021

Flørter med forumet
MayDay2021
Noen som har tips til en god og ikke så stor ammestol til å ha på barnerommet ?
Husker fra sist at det var godt med en stol, spesielt til amming på natten eller hvis vi bare trengte å være litt for oss selv:Heartpink

Jeg tenkte å gå for en billig, eventuelt brukt gyngestol :) IKEA har noen billige gyngestoler jeg tenker burde være gode nok med litt puter i :happy:

Anbefaler veldig gyngestol ❤️

Vi brukte Muren hvilestol fra Ikea til ammestol. Har vært veldig grei å ha, da det er godt å legge opp beina og legge seg bakover hvis det er på natten. Og vi bruker stolen enda til 2-åringen når vi må inn og sette oss hvis han ikke får sove. Eneste aberet med den er at flekker blir så sykt synlige! Det kan fort bli litt flekker med melkestrålen som står og baby som gulper:rolleyes: Og stoffet kan ikke tas av. Så har blitt en del runder med møbelshampoo. Og man må liksom vaske hele setet, for bare vann setter stygge flekker. Men ser de har fått en mørkere farge nå, den er sikkert litt mer praktisk. Ellers høres det deilig ut med gyngestol også, vurderer det selv:)

Sniker
Det kommer litt an på hva slags type stol du trenger for å amme også :) alle bakoverlente stoler, lenestol og gyngestol er skikkelig uaktuelt for meg - jeg trenger en stol som er ganske fast og rett i ryggen. Men for noen andre er det motsatt.
Har kjøpt denne til å amme i nå, finnes med kortere rygg om man vil ha en nettere variant.
https://www.ikea.com/no/no/p/vedbo-...1Sgc35yiHuiG2nXY8bkaAu0lEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Back
Topp