Ammesmykke

Smultring

Gift med forumet
Julegavene 2019
Februarlykke 2022❄️
Er det noen her som bruker eller har brukt ammesmykke? Jeg vil gjerne høre om erfaringer med det :happy: Og eventuelt noen spesifikke anbefalinger hvis dere har det :happy:

Har en urokråke av en liten 4-mnd gutt, så hvis det hjelper med ammesmykke, hadde det vært gull! Men er redd for at det er bare "lureri", så trenger å høre noen erfaringer før jeg kjøper et :p

Er det noen her som bruker eller har brukt ammesmykke? Jeg vil gjerne høre om erfaringer med det :happy: Og eventuelt noen spesifikke anbefalinger hvis dere har det :happy:

Har en urokråke av en liten 4-mnd gutt, så hvis det hjelper med ammesmykke, hadde det vært gull! Men er redd for at det er bare "lureri", så trenger å høre noen erfaringer før jeg kjøper et :p
Tenker du slik som de kan bite på eller slik som skal lindre ved å ha på som fotlenke eller smykke? :)

Jeg har hørt mye fint om disse men har ikke prøvd. (smykke)
IMG_20200429_160153.jpg

Jeg hadde et ammesmykke/bæresmykke. Jeg lagde et eget ammesmykke av tråd og treperler først og min likte å fikle med det, men han dro jo i det og med den tynne tråden fikk jeg vondt rundt halsen når han dro. Så derfor kjøpte ejg et som var mer beregnet for formålet.
Men ikke kjøp et som har plast/silikonperler rundt hele tråden for det lugger i nakkehårene når babyen drar i kjedet :hilarious: da må perlene være glatte sånn som bildet over.
Så ett eller annet som har diverse fiklegreier på forsiden av kjedet.

Jeg hadde et ammesmykke/bæresmykke. Jeg lagde et eget ammesmykke av tråd og treperler først og min likte å fikle med det, men han dro jo i det og med den tynne tråden fikk jeg vondt rundt halsen når han dro. Så derfor kjøpte ejg et som var mer beregnet for formålet.
Men ikke kjøp et som har plast/silikonperler rundt hele tråden for det lugger i nakkehårene når babyen drar i kjedet :hilarious: da må perlene være glatte sånn som bildet over.
Så ett eller annet som har diverse fiklegreier på forsiden av kjedet.
Litt sånn som dette?

Vedlegg

• 7208-3002_1.jpeg
    7208-3002_1.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 3
Jeg kjøpte et, men ble ikke så mye brukt som jeg planla. Valgte et med silikonperler, kun foran, og det har kommet godt med som biteleke når det har vært tannfrembrudd :wtf::happy:

Jeg har ikke akkurat ammesmykke... Men jenta på 8 mnd har vært urolig en stund nå ved amming. Så jeg sitter og holder bamser under armen, andre leker, ting med interessante farger. Bamser som spiller sanger så jeg må trykke og trykke. Her om dagen en tom pappeske, så hun kunne fikle med den mens hun spiste. :hilarious: Så det trenger ikke være et ammesmykke.

Tenkte på smykke til å distrahere og bite på og sånt, ja :happy: Ikke hørt om det andre, hva er det?
Skjønner! Kjekt å ha for noen, ikke like nødvendig for andre som flere har skrevet:)
Det gikk i biteleker her men de ble mest på populære etter hun fylte året faktisk hehe

Bildet var 'Baltic amber teething necklace'.
Man kan jo spørre seg om det fungerer eller har en placeboeffekt men har lest og hørt mange sverger til dem.

Dette står det om smykket

Amber inneholder ravsyre, som antas å ha betennelsesdempende og smertestillende egenskaper. Det antas at når perlene blir slitt ved siden av huden, frigjøres ravsyre i kroppen, noe som gir lindring fra smerter og ømhet ved tennene

Back
Topp