Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siterer @Ranunkel her som gjorde det for å bli gravid med sin nr. 2Jeg har bestemt meg for å slutte å amme for å bli gravid med nummer to. Har dere noen tips? Hvor lang tid tok det føre dere ble gravid etter ammeslutt? Baby er 9 mnd.

Har du fått tilbake syklus ennå?Jeg har bestemt meg for å slutte å amme for å bli gravid med nummer to. Har dere noen tips? Hvor lang tid tok det føre dere ble gravid etter ammeslutt? Baby er 9 mnd.
Er ikke alltid nok å bare få mensen tilbake! For noen funker amming «preventivt» mot graviditet selv om man har syklus.Holder ofte å amme litt mindre for å få mensen tilbake, veldig mange ammer mens de er gravid![]()

Noen her inne nevnte et tilskudd man kan ta for å få syklus i gang under amming. @Mymlens eller @Ametyst83 var det en av dere?Takk for svar! Jeg har fått mensen en gang men var hos gynekolog 2 uker etter det og det var ingen tegn til ny eggløsning. Prøvde å slutte å amme, men jeg ble rett og slett helt sønderknust av det. Så etter masse gråt og dårlig samvittighet ga jeg meg etter 16 timer uten amming. Han klarte det forholdsvis fint men vi savnet ammingen begge to. Må nok bare sette ønske om å bli gravid på is? Vurderer å heller kutte ned litt på ammingen i hvert fall på dagtid![]()
Jeg tok trippel dose inositol og macarot for å få tilbake eggløsning. Hadde også sluttet med nattamming, pumpet på dagen og ga en stor flaske på kvelden rett før legging. Da var baby 7 mnd tror jegNoen her inne nevnte et tilskudd man kan ta for å få syklus i gang under amming. @Mymlens eller @Ametyst83 var det en av dere?
Ikke megNoen her inne nevnte et tilskudd man kan ta for å få syklus i gang under amming. @Mymlens eller @Ametyst83 var det en av dere?
Eg slutta å amme i juni etter over to år med prøving og ingen baby. Hadde alltid normal syklus og prøvde først redusert. Er ikkje gravid akkurat no men har vel vert 5 måneder no. Er jo forskjellig.Jeg har bestemt meg for å slutte å amme for å bli gravid med nummer to. Har dere noen tips? Hvor lang tid tok det føre dere ble gravid etter ammeslutt? Baby er 9 mnd.
Kva med å redusere ammingen heller og vente litt med å prøve. Både du og barnet er ikkje klar på å gi slipp. Kan hende syklusen regulerer seg meir etter kvart av seg sjølvTakk for svar! Jeg har fått mensen en gang men var hos gynekolog 2 uker etter det og det var ingen tegn til ny eggløsning. Prøvde å slutte å amme, men jeg ble rett og slett helt sønderknust av det. Så etter masse gråt og dårlig samvittighet ga jeg meg etter 16 timer uten amming. Han klarte det forholdsvis fint men vi savnet ammingen begge to. Må nok bare sette ønske om å bli gravid på is? Vurderer å heller kutte ned litt på ammingen i hvert fall på dagtid![]()