Ammeslutt

gravidlykke19

Glad i forumet
Er det noen av dere som har vært igjennom det? Er på dag 2 nå med frøkna på 17 mnd. Vi måtte bare ta det nå siden jeg er så trøtt om dagen - bonuspappaen tar hun på natten også får han sove så lenge hun vil. Har melkespreng nå men ikke sånn at det gjør kjempe vondt :)
 
Sniker*. Jeg hadde maks tid tilslutt så fikk 10 sek på hver haha! Ho var skikkelig puppeguri! Det hjalp også å ha barnevakt en natt. :)
 
Har hatt en gradvis og en bråslutt.
Ved bråslutt hadde jeg fullpumpet i 4 uker. Hadde spreng i et par dager, men ikke veldig vondt. Pumpet da ut "alt" en gang, også lot jeg det være.

Med frøkna gikk det mer gradvis av seg selv egentlig. Litt tidligere enn deg da men, og hun var ikke interessert i pupp lengre. Jeg var da gravid på nytt, og tror det bidro til mindre melk.
 
Har mye mindre spreng i dag enn i går. Jeg håndmelket litt i dag tidlig og går med stram sports bh.

Men har hørt alt melken sitter en stund, hvordan er det med tanke på den første melka som kommer etter fødsel? [emoji848]
 
Jeg slutta å amme for 4mnd siden, men kommer fortsatt hvit melk om jeg klemmer! Ikke hatt spreng etter den første uka da.
 
Slutta å amme i januar, fortsatt melk om jeg klemmer. Men ser ut som råmelk. Godt spørsmål da, kanskje høre når du er på første kontroll? Og evt. Oppdatere oss [emoji2]
 
Back
Topp