Ammeslutt

Smil90

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Lille er nå sju uker og jeg har sluttet med delamming og gått over til bare flaske.

Ettersom jeg hadde så lite melk var det mer koseamming enn amming for næring.

Etter jeg sluttet amming har lille blitt mye mer sytete og griner mye i løpet av dagen - rekner med det har en sammenheng.
Lurer på om andre har opplevd det samme? Hva gjore dere?

Det kan nok være at babyen har mageknip. Morsmelk inneholder enzymer som gjør at den er veldig lett fordøyelig. Har babyen like ofte avføring som før? Virker det som om det kan være luft som er problemet?

Jeg tenkte jeg skulle oppdatere.
Jeg var nok litt rask om å spørre etter råd, for var bare 1,5 døgn med mye grining på en ellers veldig rolig baby.

Lille var før ammeslutt vant med mme ettersom 80-90% var mme fordi jeg hadde så lite melk.
Jeg passet på å kose ekstra mye spessielt hud mot hud.
Likevell vart det en urolig baby men varte som sagt ikke lenge.

Lille er nå sju uker og jeg har sluttet med delamming og gått over til bare flaske.

Ettersom jeg hadde så lite melk var det mer koseamming enn amming for næring.

Etter jeg sluttet amming har lille blitt mye mer sytete og griner mye i løpet av dagen - rekner med det har en sammenheng.
Lurer på om andre har opplevd det samme? Hva gjore dere?
Lille e snart 3 mnd å æ måtte åsså gå over til bare flaske pga for lite melk. I begynnelsen tok han plutselig ikke flaske å bare dytta den ut me tunga å tulla nokka allmektig. Han va veldig urolig å klagde mye å va slettes ikke fornøyd. Han spiste ikke like mye som før heller. No etter 1 uke går d litt bedre å no e han begynt å spise ånkli ijæn uten å tulle så mye.

Back
Topp