Ammeslutt

Mamma13

Glad i forumet
Noen som har sluttet å amme på natt ? Og har evt noen gode tips? Har ikke tenkt å slutte riktig enda, men snart tenker jeg.
 
Her sluttet hun av seg selv ganske tidlig. Jeg gav henne smokken hvis hun våknet og da snudde hun seg bare og sovnet igjen.
 
Har dessverre ingen tips til deg! Her er det amming både 2 og 3 ganger per natt enda... Gjeeeesp! Begynner å tære på kjenner jeg!
 
Har ingen tips, jeg tenker å rulle inn puppen fra og med i natt. (han har brukt meg som biteleke, så begge to er som kjøttkaker...Rekker jo ikke gro når han skal ha de hver time...)
Tenkte å tilby vann og smokk (må bare finne en igjen, han har jo ikke tatt de på en stund).
 
Her har det gått seg til selv, får hu nok fast føde på dagen våkner hu ikke på natta :)
 
Jeg skal prøve å avslutte nå snart. Ifølge HS har de (hvertfall ikke mi jente) behov for mat på natten lenger ernæringsmessig. Gjerne baby er tørst, så det blir å tilby vann fra tutekoppen, og om hun ikke er tørst men bare vil ha kos og pupp blir det til at hun sover over nattmaten (er jo ikke interessert i å få vann liksom!)... Her blir det nok far som går inn og gir vann og tutt slik at verken hun eller jeg får muligheten til å sutre oss til en enkel løsning med å "brette frem puppen bare een gang til" :)
 
Jeg tenkte å drøye det til W blir 8 mnd, da legger vi han på eget rom også blir det mannen som tilbyr vann og gir smokk. Håper det ikke tar for lang tid med avvenning:-/ gruer meg til p høre han skriker etter pupp!!
 
Jeg skal prøve å avslutte nå snart. Ifølge HS har de (hvertfall ikke mi jente) behov for mat på natten lenger ernæringsmessig. Gjerne baby er tørst, så det blir å tilby vann fra tutekoppen, og om hun ikke er tørst men bare vil ha kos og pupp blir det til at hun sover over nattmaten (er jo ikke interessert i å få vann liksom!)... Her blir det nok far som går inn og gir vann og tutt slik at verken hun eller jeg får muligheten til å sutre oss til en enkel løsning med å "brette frem puppen bare een gang til" :)
Tenker akkurat det samme som deg:) tror jeg lett hadde gitt meg og tatt frem puppen.. Hehe
 
Back
Topp