Ammeslutt fryseforsøk erfaringer??

Brunette87

Forelsket i forumet
Noen som har ammet før, under og etter fryseforsøk?
Hvor lenge før fryseforsøk må man slutte å amme?
Tips til hvordan man skal få til å slutte med amming, har en som er veldig glad i amming, så er ikke like lett det her. Slanke seg skal man også rekke for forsøk.

Jeg mener at det er 3 måneder, men jeg har egentlig ikke erfaring. Men lurer på og ha lest det :)
Men er sikkert andre som kan svare.

Jeg er i samme situasjon som deg og har fått beskjed om 2 mnd. fra siste amming. Skulle ønske at hun våknet en dag og var mindre interessert selv.

Jeg er i samme situasjon som deg og har fått beskjed om 2 mnd. fra siste amming. Skulle ønske at hun våknet en dag og var mindre interessert selv.
Ja spurte ungen når han skulle slutte med amming. Når han er 5-6 år da han ehm.. Er veldig for amming og langtids amming. Men selv æ syns 5-6 år blir lenge. Håper han skal slutte snart. Blir snart 3 år.

Ja spurte ungen når han skulle slutte med amming. Når han er 5-6 år sa han.. ehm.. Er veldig for amming og langtids amming. Men selv æ syns 5-6 år blir lenge. Håper han skal slutte snart. Blir snart 3 år.

Ja spurte ungen når han skulle slutte med amming. Når han er 5-6 år da han ehm.. Er veldig for amming og langtids amming. Men selv æ syns 5-6 år blir lenge. Håper han skal slutte snart. Blir snart 3 år.

:joyful: Tipper mi kunne tenkt seg det samme. Hun blir to i feb. Vi satser på ammeslutt nå ila våren, slik at vi rekker fryseforsøk ila. året.

Jeg vet jo ikke om det er likt over hele landet, men Haugesund sa ihvertfall to måneder fra siste amming.

Lykke til! :)

:joyful: Tipper mi kunne tenkt seg det samme. Hun blir to i feb. Vi satser på ammeslutt nå ila våren, slik at vi rekker fryseforsøk ila. året.

Jeg vet jo ikke om det er likt over hele landet, men Haugesund sa ihvertfall to måneder fra siste amming.

Lykke til! :)
Takk like så. Ja skal til første time i mars mnd. Eh Jah..

Back
Topp