Lilletrille
Første møte med forumet
Hei alle mammaer der ute! Gutten min er nå 8 og en halv mnd og jeg ammer han enda. Han er så glad i pupp at han foretrekker det i stedet for mat, men han spiser 4 måltider for dagen med litt luring og distrahering. Ammer han også på natta men nå begynner jeg og gå på veggen. Er alenemor så det er kun jeg som tar legginga. Legger han rundt 1900, da sovner han i min seng til puppen så flytter jeg han over i hans egen seng. Problemet er at han våkner hele tiden og bare skal patte litt på puppen. Før kl er 22 har han som regel vært oppe 3/4 gang og slik fortsetter det hele natten! Jeg har hele tiden sagt at han bare er liten en gang å at han må få kos og nærhet, men nå er jeg så sliten og lei at jeg vet ikke mine arme råd. Når vi er på hytta sover han merkelig nok kjempe godt og ellers andre plasser, men straks vi kommer hjem igjen blir han urolig om natta og skal helst ligge oppo meg med puppen i munnen!Har tenkt at jeg kanskje er nødt til å slutte å amme men har ikke lyst til det hvis det ikke er siste utvei! Noen som har noen forslag?