ammesingletter????

lille rødtopp

Forelsket i forumet
Noen som har funnet ammesingletter??
Altså singletter med bare stropp over skuldra, men med mulighet til å åpne opp sånn som man gjør med amme bh`er.
Tenkte det kunne være greit å ha under klærne for å slippe å blotte seg helt når man er på kafè [8D] 

Tror jeg bare skal bruke en vanlig singlet under klærne som jeg drar ned jeg.
Syns ikke sånne ammetopper som det er no fine, også er jeg LEI av å ikke ha på "normale"klær![;)]

Der var det mye fint!! Men lurer litt på hvordan det blir når magen kommer bort (håper jo iallefall at den gjør det...).
Åh jeg gleder meg så innmari til å kunne shoppe NORMALE klær!!!!
Sambo har lovt meg shoppingtur med hans kort, fordi jeg har vært så flin[:D]
Jeg vil ha nye klær NÅ!!

Har kjøpt noen vanlige ammetopper fra H&M sånn "til å starte med" - regner med at jeg kommer til å bruke mer vanlige topper etterhvert jeg også, fairy, men tenkte jeg skulle "eksperimentere" ETTER at jeg har sett hvor mye "knot" det er! [:D]

Sånne ammesingletter - mener du sånn med innebygd BH, lille rødtopp?
Har prøvd sånne "vanlige" singletter med innebygd BH før, aldri funnet noen som sitter godt. [&o]
Og så må jeg innrømme at jeg blir litt nervøs med tanken på ammeinnlegg som skal holdes på plass og lekkasje og slikt. [:'(]
Du får gi tilbakemelding på hvordan det funker! [:)]

Jeg tenkte vel egentlig uten innebygd Bh,bare med en sånn klips der man kan åpne oppe ved stroppen. Sånn for å slippe å dra opp hele toppen ved amming. Vet ikke om det finnes engang[:)]
Tenkte bare det kunne være praktisk!

ORIGINAL: lille rødtopp

Jeg tenkte vel egentlig uten innebygd Bh,bare med en sånn klips der man kan åpne oppe ved stroppen. Sånn for å slippe å dra opp hele toppen ved amming. Vet ikke om det finnes engang[:)]
Tenkte bare det kunne være praktisk!

Da tror jeg nesten det er like enkelt å bare dra ned singletten.
Jeg liker nemlig ikke de som har åpning foran på magen, under puppene liksom..

Aha!
Nei, kan ikke si jeg har sett sånne - men da er vi inne på samme tankegang, i hvert fall! [:D]
Har som sagt kjøpt sånne H&M-topper, men de er jo med "omslagsskjæring" eller hva det nå heter øverst - se bilde. [8D]

Ellers har Boob-ammetopper en annen løsning, som sett her: http://www.svangerskapet.no/index.php?main_page=product_info&cPath=7&products_id=129
Kunne godt tenkt meg å prøve sånne også, men er jo LITT annen pris enn H&M, da!

Back
Topp