Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse har jeg også, de er kjempegreie. Bruker på natt/hjemme. Og så bruker jeg t-skjorter fra boob hvis jeg skal bort.Jeg har kjøpt to topakninger fra hm, og er veldig fornøyd med demHar ikke kommet på at de er spesielt korte. Har på meg denne i dag.
Noen som sover i kun ammesinglett? Jeg hater å gå med bh, og nå er jeg helt øm under puppene av å måtte gå med den døgnet rundtLekker for mye til å sove uten noe..
![]()
Sover i ammesinglett med innlegg i.Noen som sover i kun ammesinglett? Jeg hater å gå med bh, og nå er jeg helt øm under puppene av å måtte gå med den døgnet rundtLekker for mye til å sove uten noe..
![]()
Noen som sover i kun ammesinglett? Jeg hater å gå med bh, og nå er jeg helt øm under puppene av å måtte gå med den døgnet rundtLekker for mye til å sove uten noe..
![]()

Sånne bruker jeg også, med vanlig T-skjorte overJeg har kjøpt to topakninger fra hm, og er veldig fornøyd med demHar ikke kommet på at de er spesielt korte. Har på meg denne i dag.
Jeg gjør det. Nå lekker jeg ikke så veldig mye heldigvis, men vil tro det funker da også, ammeinnleggene holder seg hvertfall på plass hos meg.Noen som sover i kun ammesinglett? Jeg hater å gå med bh, og nå er jeg helt øm under puppene av å måtte gå med den døgnet rundtLekker for mye til å sove uten noe..
![]()
Jeg har aldri forstått hvordan noen orker å ha på singlet/t-skjorte under en genser. Det blir jo fryktelig mye klær. Og i alle fall ikke hvordan noen orker å ha ull på overkroppen. Men jeg har skjønt at det kanskje er jeg som er sær. Var på en skitur til Trysil i fjor med 30 deltagere hvor alle fikk utdelt ull-superundertøy, og jeg var den eneste som ikke klarte å ha det på kroppenJeg gjør det. Nå lekker jeg ikke så veldig mye heldigvis, men vil tro det funker da også, ammeinnleggene holder seg hvertfall på plass hos meg.
Bruker også bare de singletene på dagen, trenger ikke/vil ikke gå med bh. Synes det er praktisk å bare kunne dra opp genseren og ned singleten for å amme, uten å vise magen. Gjør at jeg ikke trenger amme-gensere.