Ammerommet på kjøpesenteret..

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Det et altså så ulekkert! Møkkete sofaer plassert bak en "skillevegg", i samme rom som lekerommet, rett ved siden av polet! Aldri i livet om jeg hadde skifta bleie på ungene her! De har heldigvis et bedre stellerom et annet sted i bygget. Men intet ammerom hadde vært bedre enn det her.. Æsjameg!
 

Vedlegg

  • 1399540759840.jpg
    1399540759840.jpg
    29,5 KB · Visninger: 55
  • 1399540785207.jpg
    1399540785207.jpg
    41,1 KB · Visninger: 57
  • 1399540795494.jpg
    1399540795494.jpg
    56,6 KB · Visninger: 56
  • 1399540848052.jpg
    1399540848052.jpg
    40,2 KB · Visninger: 60
Stelle/ammerommet på "mitt" senter er helt nytt og kjempefint! Er bare plass til én om gangen, men det er jo og en fordel. Stor automatisk dør med automatisk lås, lekker stelleplass og fine bilder/klistremerker på veggen :) forventa et stygt og skittent stellerom og tenkte jeg skulle stå å amme, så fikk mildt sagt sjokk da jeg gikk inn.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    689,6 KB · Visninger: 55
Det som er her er jo bare en krok med vegger. Sofaen er steinhard og helt rett i ryggen. Og så har de spotter som lyser babyen rett ned i ansiktet.
Men det kjedeligste er at de har et sånn touch-spill på veggen, og folk lar ungene stå der å spille mens de handler. Det er skikkelig irriterende lyd på det spillet! Og jeg skjønner heller ikke at folk går fra ungene sine.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Stelle/ammerommet på "mitt" senter er helt nytt og kjempefint! Er bare plass til én om gangen, men det er jo og en fordel. Stor automatisk dør med automatisk lås, lekker stelleplass og fine bilder/klistremerker på veggen :) forventa et stygt og skittent stellerom og tenkte jeg skulle stå å amme, så fikk mildt sagt sjokk da jeg gikk inn.
Oisann, dèt var noe annet! :) Hvilket senter er dette? Vi var på Nordby i Sverige og handla her en dag, og de har også skjønt det! Stor sofa, pluss en stol, stellebord, og et lite kjøkken med vask og mikro! :)
 
Oisann, dèt var noe annet! :) Hvilket senter er dette? Vi var på Nordby i Sverige og handla her en dag, og de har også skjønt det! Stor sofa, pluss en stol, stellebord, og et lite kjøkken med vask og mikro! :)
Dette er på Maxi på Hamar. Fins bare ett sånn rom. Det andre stellerommet er helt for j***ig. Lukter og oppleves som utrolig uhygienisk, og det er ikke noe ammeplass der. Dette nye rommet lukter friskt og godt :)
Det på norby høres jo virkelig bra ut da! Men der er det vel en god del folk også, vet ikke om det hadde vært lønnsomt på de fleste norske kjøpesenter..?
 
Det på norby høres jo virkelig bra ut da! Men der er det vel en god del folk også, vet ikke om det hadde vært lønnsomt på de fleste norske kjøpesenter..?
Nei, det hadde det sikkert ikke. Men en mellomting hadde vært fint ;)
 
Stellerommene her funker da. Synes ikea hadde en koselig ammekrok jeg. Og så er det fint på Storo senteret i Oslo også, men det kan du være helt fullt selv om det er stort. Senteret er veldig populært blant foreldre i permisjon:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er det et senter som har ammekrok.. dvs en rød skinnsofa i kroken ved dørene inn til toalettene, rett ovenfor minibanken. Skikkelig trivelig å sitte der gitt!
 
Back
Topp