Ammerom

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
jeg ser at flere og flere kjøpesenteret nå kommer med Ammerom. Hva synes dere om det og er det Ammerom på ett senter i nærheten av deg?

Syns det er fint. Vi har det her hos oss. Jeg bryr meg ikke om jeg må amme offentlig, men av og til er det deilig med et rolig rom på et ellers travelt senter.

Det er det på senteret her og det syntes jeg er greit. Har ikke møtt på andre der inne, men jeg har brukt det..

Jeg synes det er fint med ammerom, ikke for å gjemme seg unna så en ikke støter noen, men fordi det er greit med ro rundt seg, særlig når babyen begynner å bli interessert i omgivelsene ;-)

Helt topp med ammerom, men synes ikke alle er like innbydende... Det burde f.eks vært lås på alle ammerommene, stoler/sofa, underlag på stellebordet og lukte som at det faktisk har vært noen å sjekket/vasket der. Og jeg hadde satt pris på mikro for oss som er ferdig å amme!! Utrolig dårlig med mikro rundt omkring, måtte gjennom alle serveringssteder på senteret her idag for å finne mikro, tilslutt fant jeg 1 som hadde. Ikke gøy verken for baby eller mor, men da vet jeg til neste gang varmes det opp og puttes på termos istedet. :)

Jeg Savner det på mitt lokale senter. Er heller få benker/stoler og sitte på i gangene også, så man må liksom kjøpe noe et sted for å sitte ned. Ammet på do der noen ganger og det er i grunn bare trist :P

Fint å ha. :) Selv om jeg aldri bruker det. :P Er aldri i nærheten når jeg trenger det, så da skjer ammingen på første og beste sted.

På senteret her er det et forheng foran og en svææær stressless. :)

Synes det et veldig bra, særlig når lille ikke var nyfødt og for nysgjerrig til å amme med mye folk rundt seg ;)

Synes det er supert! På senter her har de ihvertfall to. Det ene er inne på en babyshop-butikk..der er det både gode stoler til å sitte å amme i, mikroer og stellebord + gratis bleier :p genialt! Det andre er bare et stort rom med to sofaer.. Har brukt begge to :)

Her heter det mødrerom, syns det var kjekt når jeg hadde nyfødt og ammet ^^ men er litt irriterende at man ikke kan komme en venninne, mamma, pappa og baby å lage og gi babyen mme, pappa og venninna ble kastet ut siden det ikke er noe møterom (sakt av noen som ammet på rommet)... vi satt helt rolige å snakket normalt og det var nokk med plass.. måtte sitte der alene til slutt jeg og var skikkelig flau.. får man liksom bare bruke det rommet om man ammer og må man liksom være alene, må pappan/venninna sitte utenfor !? -,-

Back
Topp