Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lilly Andrea
ORIGINAL: Moffe
Storosenteret har ammerom i 2.etg. To sofaer og fire stellebord, i tillegg til et bord med stoler for de som gir til større barn.
har storo ammerom???
Jøss, der kan du se...ikke alt jeg får med meg....[:D]
ORIGINAL: 1984Ida
Jeg måtte amme engang da jeg var på Oslo City, og gikk inn på ett av de spisestedene nede i kjelleren der, AL DENTE heter den. Lillegutt gråt og gråt, og i døråpningen på det stedet var det en veldig hyggelig mann som jobbet, og som skjønte at jeg måtte amme. Han sa at: Kom inn, så skal jeg vise deg en veldig bra og skjermet plass å amme på. [:)]
Så viste han meg plassen, og jeg var såååå glad for at slike mennesker finnes [;)]
Dette var bare noen uker etter at lillegutt var født, så jeg var ikke komfortabel med å amme ute enda.
Nå er det ikke noe problem for meg å amme offentlig lengre, men går alltid til den plassen igjen om jeg er på Oslo City og trenger å amme. [:)]
Anbefaler å gå dit i morgen om du er der i hvertfall [:)]
ORIGINAL: kolibri
Byporten er håpløs på ammekroker..er bare noen vonde benker der. På toalettet ved parkeringer er det stellerom med en stol. Du kan amme der.
Oslo City hadde ihvertfall noen bedre benker i en av de øverste etasjene tidligere
Aker Brygge er best! Koselig ammerom med forheng til og med lsik at du kan være skikkelig ifred
Storosenter er ok, føler litt a jeg sittr på toalettet å ammer egentlig.
[:)]
ORIGINAL: Chibi
Byporten er håpløs på ammekroker..er bare noen vonde benker der. På toalettet ved parkeringer er det stellerom med en stol. Du kan amme der.
Oslo City hadde ihvertfall noen bedre benker i en av de øverste etasjene tidligere
Aker Brygge er best! Koselig ammerom med forheng til og med lsik at du kan være skikkelig ifred
Blir nok virrende rundt på storosenteret i morgen tenker jeg [:)] Og jeg har med ei venninne så da sitter jeg ikke helt alene heldigvis. Skulle jeg vært helt alene så hadde jeg gjemt meg mest mulig vekk [8D]
ORIGINAL: Chibi
Blir nok virrende rundt på storosenteret i morgen tenker jeg [:)] Og jeg har med ei venninne så da sitter jeg ikke helt alene heldigvis. Skulle jeg vært helt alene så hadde jeg gjemt meg mest mulig vekk [8D]
Storosenteret er koselig!
MEn hadde jeg vært deg hadde jeg satt med på en av kafeene der, f.eks Jordbærpikene. Funnet meg en krok sammen med venninnen og ammet med et sjal over brystet. Da kan dere skravle, drikke noe godt og du kan amme på et hyggelig sted[;)]