Ammerom

Chibi

Hoot hoot!
Jeg skal til Oslo i morra og er lite kjent når det gjelder ammerom og sånt..
Er det ammerom på Byporten eller oslo city? Eller ammekrok eller whatnot [8D]

Eller storosenteret.

Ingen av de stedene er det ammerom desverre, men på aker brygge er det et veldig koselig ammerom. fins også et på stovner senter men ikke noe koselig ammerom eller senter...
hva skal du i oslo?

Søren [:'(]
Orker ikke gå ned dit bare for å amme så da må jeg finne det i meg og amme offentlig [&o]

Samboren skal på kurs så jeg og venninna mi skal surre rundt i oslo til han er ferdig så skal Lilly møte grandtantene sine for første gang [:D]

men på storosentret er det en sitteruppe helt nederst så slipper du å sitte altfor offentlig. ellers er det stellerom du kan okkupere:)
skal en liten tur på storo imorgen selv så rop ut om du/dere har tid til en kaffe:)

Storosenteret har ammerom i 2.etg. To sofaer og fire stellebord, i tillegg til et bord med stoler for de som gir til større barn.

Det er et slags "ammehjørne" i øverste etasje på GlasMagasinet på Stortorget - et steinkast unna Byporten og Jernbanetorget.
Der er det et par konfertable stoler/sofaer og et bord etc rett v siden av toalettene.
Helt ok altså. Du kan i allefall sitte litt "for deg selv"..

[:)]

ORIGINAL: Moffe

Storosenteret har ammerom i 2.etg. To sofaer og fire stellebord, i tillegg til et bord med stoler for de som gir til større barn.

har storo ammerom???
Jøss, der kan du se...ikke alt jeg får med meg....[:D]

Tusen takk for svar! [:D]

Jeg måtte amme engang da jeg var på Oslo City, og gikk inn på ett av de spisestedene nede i kjelleren der, AL DENTE heter den. Lillegutt gråt og gråt, og i døråpningen på det stedet var det en veldig hyggelig mann som jobbet, og som skjønte at jeg måtte amme. Han sa at: Kom inn, så skal jeg vise deg en veldig bra og skjermet plass å amme på. [:)] 
Så viste han meg plassen, og jeg var såååå glad for at slike mennesker finnes [;)]
Dette var bare noen uker etter at lillegutt var født, så jeg var ikke komfortabel med å amme ute enda.
Nå er det ikke noe problem for meg å amme offentlig lengre, men går alltid til den plassen igjen om jeg er på Oslo City og trenger å amme. [:)]
Anbefaler å gå dit i morgen om du er der i hvertfall [:)]

Så utrolig koselig gjort av han mannen. Sånne mennesker møter du SJELDENT

ORIGINAL: Lilly Andrea

ORIGINAL: Moffe

har storo ammerom???
Jøss, der kan du se...ikke alt jeg får med meg....[:D]

God grunn til å reise dit, men utrolig med mangelen på ammerom i sentrum.

ORIGINAL: 1984Ida

Jeg måtte amme engang da jeg var på Oslo City, og gikk inn på ett av de spisestedene nede i kjelleren der, AL DENTE heter den. Lillegutt gråt og gråt, og i døråpningen på det stedet var det en veldig hyggelig mann som jobbet, og som skjønte at jeg måtte amme. Han sa at: Kom inn, så skal jeg vise deg en veldig bra og skjermet plass å amme på. [:)] 
Så viste han meg plassen, og jeg var såååå glad for at slike mennesker finnes [;)]
Dette var bare noen uker etter at lillegutt var født, så jeg var ikke komfortabel med å amme ute enda.
Nå er det ikke noe problem for meg å amme offentlig lengre, men går alltid til den plassen igjen om jeg er på Oslo City og trenger å amme. [:)]
Anbefaler å gå dit i morgen om du er der i hvertfall [:)]

Så utrolig hyggelig gjort!! [:D] Da skal jeg jaggu ta turen dit! Har ikke lyst til å sette meg inn på do for å amme liksom.. [:'(]

Byporten er håpløs på ammekroker..er bare noen vonde benker der. På toalettet ved parkeringer er det stellerom med en stol. Du kan amme der.
Oslo City hadde ihvertfall noen bedre benker i en av de øverste etasjene tidligere

Aker Brygge er best! Koselig ammerom med forheng til og med lsik at du kan være skikkelig ifred

Storosenter er ok, føler litt a jeg sittr på toalettet å ammer egentlig.

ORIGINAL: kolibri

Byporten er håpløs på ammekroker..er bare noen vonde benker der. På toalettet ved parkeringer er det stellerom med en stol. Du kan amme der.
Oslo City hadde ihvertfall noen bedre benker i en av de øverste etasjene tidligere

Aker Brygge er best! Koselig ammerom med forheng til og med lsik at du kan være skikkelig ifred

Blir nok virrende rundt på storosenteret i morgen tenker jeg [:)] Og jeg har med ei venninne så da sitter jeg ikke helt alene heldigvis. Skulle jeg vært helt alene så hadde jeg gjemt meg mest mulig vekk [8D]

ORIGINAL: Chibi

Blir nok virrende rundt på storosenteret i morgen tenker jeg [:)] Og jeg har med ei venninne så da sitter jeg ikke helt alene heldigvis. Skulle jeg vært helt alene så hadde jeg gjemt meg mest mulig vekk [8D]

Storosenteret er koselig!
MEn hadde jeg vært deg hadde jeg satt med på en av kafeene der, f.eks Jordbærpikene. Funnet meg en krok sammen med venninnen og ammet med et sjal over brystet. Da kan dere skravle, drikke noe godt og du kan amme på et hyggelig sted[;)]

ORIGINAL: Chibi

Storosenteret er koselig!
MEn hadde jeg vært deg hadde jeg satt med på en av kafeene der, f.eks Jordbærpikene. Funnet meg en krok sammen med venninnen og ammet med et sjal over brystet. Da kan dere skravle, drikke noe godt og du kan amme på et hyggelig sted[;)]

Ja, skal prøve på det [:D] Hater å amme offentlig siden jeg har fått gigantiske pupper og må ta fram hele greia for å amme [8D] Må liksom støtte opp puppen for å treffe [8D]
Men bruker ammetopp sånn at jeg får dekka til mest mulig når ho først har begynt å spise da [:)]

Back
Topp