Ammere

*Lesehesten*

Elsker forumet
Hvor lenge har dere tenkt til å fortsette med ammingen?

Er litt usikker på om jeg skal fortsette så lenge snuppa gidder eller om jeg skal slutte når jeg begynner å jobbe igjen og hun begynner i bhg. Får kanskje se hvordan det går og hvor mye stress det blir.
Er bare morgen og kveld jeg ammer nå, så er jo ikke så mye å "gi opp". Samtidig så har hun sikkert veldig godt av det siden hun har astma. Hmff, kanskje fortsette så lenge hun vil da.

Jeg og ammer kun mårra og kveld. Er veldig fram og tilbake på hvor lenge jeg skal holde på. Hun er jo vill etter puppen,så tror det blir meg som må ta steget her... Hun har ingen tenner enda,så jeg har egentlig sagt at det er slutt på amminga når tennene kommer. Men så vil jeg helst ho skal bestemme sjøl... Ikke lett dette[:)] Mi lyt sjå[;)]
Ikke no svar å bli klok av detta[;)] Hehe[:D]

Jeg ammer morning og kveld. Hadde tenkt å amme til han blir ett år. Men, nå ser det ut som det blir stopp. Han er ikke lenger så veldi interresert i puppen. Kanskje like greit! Blir godt å få kroppen for seg selv igjen.

Jeg ammet morgen og kveld helt til for to dager siden... M har nå 8!!! tenner og det kjennes for å si det sånn... Så nå får han flaske på kvelden, og det går kjempe bra... Ammer enda om morgenen for da er han så trøtt at han ikke orker å bite hehe... Han blir 1 år om 2 uker så jeg kutter vel snart ut... Jeg er som Nate og synes det blir litt "ekkelt" når han er så stor! Men ser ikke noe galt med at andre ammer lengre:):)

Ammet de to eldste til de var 18mnd, vet ikke om jeg kommer til å amme Viktoria like lenge ennå..[:)]

Amer 2-4 ganger om dagen.Litt opp og ned på hva hun har lyst til.Håper å få amme frem til 1 år dagen,men vil hun mer etter det får hun og hvis ikke så er jeg fornøyd med det jeg har fått til.

Vet ikke helt. Håper er at han vil slutte selv.
Ammer ca 4-5 ganger for dagen. Går helt greit. Ikke så greit alltid på natten, men men min egen feil. Hehe.

Vi har vært på ferie i det siste, og jeg har ammet ca hver tredje time hele døgnet igjen. Tilbake til nattamming... Det var ikke helt planen, og i dag begynner jeg på jobb igjen. Så har tenkt å kutte ned til tre amminger til dagen hvis det går. Får ammefri hvis det blir krise. Tipper vi holder på så lenge hun vil ha. Hun viser ingen tegn på å gå lei ennå i alle fall.

Back
Topp