Ammer og ammer og ammer

Vb95

Flørter med forumet
Har ei lita ei på 5 dager, og idag føler jeg at jeg bare ammer og ammer og ammer... hun har ligget på armen ihvertfall 20 ganger fra 00.00 i går, er dette et så kalt "økedøgn"?
Ikke lett å være førstegangs, og få babyen hjem[emoji28]
 
Hadde det også slik rundt dag 5. Brystspreng og konstant amming. Jeg vet ikke om det var Økedøgn eller bare naturlig endring i melkesammensetninge som gjorde at ammingen økte så voldsomt, men det roet seg uansett litt dagene etterpå når også produksjonen virkelig tok av[emoji4]
 
På dag 3 her og jeg gjør ikke noe annet enn å amme og ha hun inntil meg. Hadde jeg ikke hatt samboer hadde det vært vanskelig å tatt en kjapp dusj. Utrolig mye melk i puppene.
 
Hadde det også slik rundt dag 5. Brystspreng og konstant amming. Jeg vet ikke om det var Økedøgn eller bare naturlig endring i melkesammensetninge som gjorde at ammingen økte så voldsomt, men det roet seg uansett litt dagene etterpå når også produksjonen virkelig tok av[emoji4]

Godt å høre at det roer seg ned [emoji28]
 
Har det sånn jeg også! Må innrømme at det er veldig slitsomt.. i hvertfall når brystknoppene er kjempesåre og vonde i tillegg! Håper virkelig det kommer seg!
 
Back
Topp