Ammer du??

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Virker som det er så mange som gir flaske her...
Så nysgjerrig som jeg er så må jeg finne ut av det[;)]

Ammer du,eller gir du flaske??

Jeg ammer (har ikke prøvd flaske engang[8|])

Jeg ammer, og vil fortsette med det så langt det går. [:)]

Jeg ammer også, så godt jeg kan, og ho virker fornøyd. Gleder meg til torsdag, da kommer helsesøster og veier, blir jeg vel mer sikker på at ho får nok! [:)]

Fullammer, men gir litt mme på kvelden da jeg har mye mindre melk og lillegutt er kjempesulten...

Her i huset er det full amming...

har prøvd delvis amming i noen korte dager, da jeg var plaget av forstoppelse og d påvirket magen hans- sluttet jeg like godt helt- så han har fått mme nesten sia fødsel- tror jeg har bare fullammet han de 2 første døgnene, siden jeg ikke hadde nok melk, og han  ble ofte sulten på sykehuset fikk han tilleg av pleierne-

her er det full pupp hele døgnet... døgnåpen melkeku....[;)]

ammer...

[:)]her er det meieri,melka kom for fullt igår så nå må jeg pumpe i tillegg,ammet begge de største barna til de var over året og har tenkt det denne gangen også,herlig og alltid ha mat klar der du er syns jeg......

amming her ja..

Ammet til snuppa ikke ville ha mer, da var hun 7-8 mndr, men det var ikke fullamming de siste mnd siden jeg fikk tips om å begynne med litt velling siden ho ikke hadde lagt på seg så mye som hun burde (helsesøster som sa dette). Fungerte fint med begge deler her.

Nei her er det mme

[:)]Her er det bare pupp som gjelder...
[8|]Eier ikke en eneste tåteflaske jeg....

Jentene får kun mm, men på flaske (jeg pumper døgnet rundt!). De får ikke helt taket på puppen, og med flaske kan pappaen være med og mate på natta! [:D]

æ fullamme. Har ikkje kjøpt inn flasker engang, så e jo litt redd før at det plutselig skal blir krise, men men! Håpe å amme til han e rundt ett år, pga allergi i familien, og mm beskytte visst mot det!

ORIGINAL: Mamman til my!

kun amming. Vil ikke gi mme ennå, siden det er basert på kumelk. Har mer enn nok melk jeg, så vi klarer oss fint med det [:)]

Det e nok ikke basert på kumelk, mme. da hadde di ikke solgt det. det sies at barn ikke skal ha melk men det e bare BUL. detter viste di ikke da jeg ble oppdratt å besteforeldran mine sine unga ble oppdratt. di fikk nu kumelk helle livet. alle lever neda. gor collet å det e ikke melk i den. å middag fikk dem fra 2.5 månde gammel. e ikke farlig.e like før vi ikke kan gi noe til ungan før di e 1 år. teit memen

Back
Topp