Ammer du fortsatt?

Slutta da han var 8 mnd [:)]

Slutta når hun var 9 mnd, og det bestemte hun helt selv [:)]

Ammer 3 ganger per dag.

Slutta for et par uker siden. Hadde en fin overgang, hun hadde fått mindre og mindre antall puppmåltider pr dag, til sist fikk hun pupp en gang pr 2.dag og en dag kutta vi det helt ut. Hun prøvde seg etter 2 dager, men jeg holdt på mitt og siden har hun ikke savnet den trur jeg. [:)]

Jeg ammer om morgenen og før kveldsgrøten. Amma Storebror til han var 14 mnd, da ville han ikke mer. Snuppsi får bestemme selv når hun ikke vil mer. Innenfor rimelighetens grenser[;)]

Ja, her ammes det natt og dag :) Han får pupp et par ganger pr natt og han drikkert stort sett ikke noe annet enn melk fra puppen i løpet av dagen. Han får tilbud om vann og drikker litt, men det blir under en halv dl pr dag. Vi hadde egentlig sluttet med nattpuppen, men så fikk han pupp den natten vi hadde vake over min søster som lå for døden da han våknet av mye ukjente lyder der vi var. Så var det litt tøff uke for meg etter hvor jeg ikke orket å neket han pupp på natten. Så nå har vi det gående, men tenker å ta kampen når pappa permen begynner om 2 uker :)

O, JAA... [>:]

Back
Topp