Ammer du enda?

Det slutta jeg med for lenge siden, men svarer likevell =)
trodde at kolikken hans ble værre av det jeg spiste... 

Jepps - både natt og dag ;)

Det ammes til frokost, middag, kvelds og nattmat...er vel ikke mye mat i det nå lenger, men blir istedenfor vann/mme. Han får grøt/middagsglass til alle måltidene.

her ammes det morgen, lunch, middag, kveld!

jepp... hver gang jeg prøver å trappe ned litt, ender jeg opp med å amme mer og mer virker det som :P

delammer. Hun får fire måltider om dagen-og pupp innimellom når hun måtte ønske. Drikker godt med vann til måltidene.

Ammes kveld-natt og morgen fast. og synes ikke det er blitt noe mindre.. heller mer i det siste.... men men... enn eller annen gang slutter de vel med nattmaten ???

Samme som bittekonvall...fire måltider om dagen-og pupp et par ganger innimellom når hun vil ha. Vann til måltider. Fast pupp på kveld og tidlig morgen ( i halvsøvne).

Men jeg trykket også på "går mot slutten"...hun biter meg bare mer og mer, og spiser mindre og mindre. Så her tror jeg vi kommer til å avslutte snart! Er ikke så veldig lei meg for det, siden ammingen stort sett bare har vært tull og mas de siste 6 månedene emoticon

Ammes fortsatt her også, fast morgen og kveld og som et tillegg til lunchen og middagen. Jobber med å få han til å spise mer vanlig mat og mindre amming ved lunchen og middagen, Men her går det tregt ja c",)

nei, her bestemte mini seg for ca 3 uker siden at nå var det nok. Ammet bare morgen og kveld så gikk flott å slutte uten spreng, men må jo si det var veldig vemodig. Hadde planer om å amme til han var ca 1 år.

Back
Topp