Ammer du? *Avstemning*

jentami*

Elsker forumet
Overskriften sier vell sitt :)

Jeg ammer, melken står til alle kanter :p

Melk over alt....! :D

Vil veldig gjerne amme, men den lille gutten min nektet plent å ta brystet. Så måtte ty til flaske:-(

Her er det også melk over alt! Hehe.. Vaskemasinen går for fullt for å unngå lukten av sur melk og gulp. Dagene nytes og livet med den lille er fantastisk <3 >

Nope.. Pga brystreduksjon er melke gangene mine kappet over, så her kommer ingen melk...

Orko skrev:
Vil veldig gjerne amme, men den lille gutten min nektet plent å ta brystet. Så måtte ty til flaske:-(

Uff, så kjedlelig

Jepp, ammer til den store gullmedaljen jeg! Veldig glad for at jeg har så mye melk :)
Spruten står her hvis han trekker seg unna stakars! :p

Har lite melk i puppene, så lillemann blir ikke mett av meg. Dermed blir det både pupp og flaske :-) 

Ja ammer å storkoser oss:) ammer så lenge jeg får til å så lenge lillegutt er fornøyd:D

Prøver,men siden hun er prematur så er hun ikke veeeeldig engasjert alltid.. De gangene hun får det til og tar tak så erdet et par sug og så er hun sliten 

Ja...her ammes det og har masse melk..
.hadde lite sist så det er veldig godt å få dette til denne gangen

Jepp, melk over alt her og!

Her er det delamming. Hun blir ikke mett av ammingen, så hun får annen hver pupp og flaske så hun jeg har nok i puppen til at hun blir mett

Nei, det ble bare styr og depresjon for min del. Det ble aldri nok, og nå har jeg ikke melk i det hele tatt. Det tok 2 dager, så trengte jeg ikke pumpe lenger.

Jaa, og det har vært forferdelig vondt nå i starten.. Men nå ikveld så så vi resultater av all strevinga - melken renner og lillegutt får masse å spise. Etter to harde netter med amming konstant i 4-5 timmer per natt og såååre brystvårter har det vært tøft. Men ikveld var jeg faktisk nødt til å vekke lillen fordi jeg måtte ha hjelp med å tømme melk. Jeg ble så happy fordi jeg har gruet meg sånn hver gang han vill ha mat ettersom det har gjort like vondt som en fødsel med de såre knoppene. Det har ikke gått helt over men jeg kjenner stor forskjell.

SoloR skrev:
Prøver,men siden hun er prematur så er hun ikke veeeeldig engasjert alltid.. De gangene hun får det til og tar tak så erdet et par sug og så er hun sliten 

Har du prøvd med ammeskjold??

Back
Topp