Ammer dere ennå?

huzky

Gift med forumet
Her ammer jeg morgen, middag og kveld. Men merker det ikke er så mye melk igjen.

Hvordan går det hos dere?

Sluttet når han var 9 mnd.[:)]
trappet seg automatisk ned selv, og vi var begge lei[;)]

ORIGINAL: Rød Sol

Har mye melk. Ammer som deg, men natt i tillegg.

Samme her, har en liten "frøken puppegal". Viser ingen tegn på at hun har tenkt til å slutte.

Jeg ammer kveld og tidlig morgen, men har melk om han finner ut han vil ha en gang til iløpet av døgnet. Har blitt noe ekstra nå når han er syk.

Ammer mest om natta[8D][8D]
Driver og trapper ned på dagtid i håp om at han vil kutte ut av seg selv etterhvert..

Har frem til for to dager siden ammet ca hver 4 time på dagen.

om morgen, bare den ene puppen!
nektet å ta den andre de to siste mnder inntil i dag :-) hehe jaja må slutte med amming innen slutten feb.

Ammer egentlig 1-4 ganger i døgnet.. hehe. [:)]

Ammer fortsatt 4-5 ganger på dagen[:D]
Men heldigvis fått han til å sove hele natta uten pupp

Nå begynte jo jeg på jobb i går og han i bhg så da vil det nok fases ut av seg selv. Men frem til nå har det vært morgen middag og kveld.

ORIGINAL: Becky87

Jeg ammer kveld og tidlig morgen, men har melk om han finner ut han vil ha en gang til iløpet av døgnet. Har blitt noe ekstra nå når han er syk.

Samme her, bare hun. [:)]

sluttet da han sov rundt, ca 7.5 mnd gammel... Glad for det egentlig.. godtog få igejn kroppen ja[;)]

Sluttet når han var 9mnd jeg! Stor fornøyd med egen innsats!

På mandag så kuttet jeg kveldsammingen så nå er det kun frokostpuppen igjen. [:)] Hun våkner i 6 tiden og vil ha pupp og vi skal gjerne opp 30-45 min etterpå så det synes jeg er helt greit.

Dersom det er helg så sover hun gjerne til kl 8 etter morrapuppen og det synes jeg er helt STRÅLENDE! [:D]

Sluttet å amme rett før ettårsdagen[:)] Da jeg skulle ut i jobb å hun verken tok flaske og var utrøstelig hos alle andre enn meg, så var det på tide!

Ja jeg ammer fortsatt ca fire ganger om dagen. Han spiser nesten ingenting mat, så syns det er så vanskelig å slutte.. Men nå er vi igang med innkjøring i barnehagen, så nå MÅ vi trappe ned.. Han elsker puppen over alt!!

her har vi trappet opp igjen etter sykdom, så nå ammer vi 3-4 ganger for dagen..
2-3 på kvelden/natt og 1 gang rett etter bhg, da vil han visst ha litt ektra kos[:)][;)]

Kutta tvert for to uker siden, da var hun 11 og en halv måned[;)]
Hun bare beit, så da intet annet nyttet å få henne til å slutte med bitingen, sluttet jeg[:D] Hahaha, kan hun bare ha det så godt[8D][:)]

Men hun fant frem selv. brettet ned toppen, og heiv seg bakover på fanget med verdens største smil om munnen... så tenkte vel litt at hun begynte å bli litt vel stor for pupp...
Hun har ingen problemer med å ta flaske. Holder meg til mme, ca 3 ganger kanskje 4 i døgnet i tillegg til mat.
Hun bretter fortsatt ned toppen min og sier "puh" som er pupp[8D][:D] Mne hun får ikke.
Hadde tenkt å amme til hun var ett år, men med den bitingen - ikke pokker![:)] Hun er fortsatt en skikkelig herlig blid og fornøyd jente.

PS: vi skal ikke introdusere kumelk til henne med det første... både jeg og ungene reagerer ved vanlig kumelk, men ikke på oster, syrnede melkeprodukter ol. Trenger ikke trigge noe, så holder oss til mme en stund til[:D][;)]

ORIGINAL: BlondeTigerDama

Kutta tvert for to uker siden, da var hun 11 og en halv måned[;)]
Hun bare beit, så da intet annet nyttet å få henne til å slutte med bitingen, sluttet jeg[:D] Hahaha, kan hun bare ha det så godt[8D][:)]

Men hun fant frem selv. brettet ned toppen, og heiv seg bakover på fanget med verdens største smil om munnen... så tenkte vel litt at hun begynte å bli litt vel stor for pupp...
Hun har ingen problemer med å ta flaske. Holder meg til mme, ca 3 ganger kanskje 4 i døgnet i tillegg til mat.
Hun bretter fortsatt ned toppen min og sier "puh" som er pupp[8D][:D] Mne hun får ikke.
Hadde tenkt å amme til hun var ett år, men med den bitingen - ikke pokker![:)] Hun er fortsatt en skikkelig herlig blid og fornøyd jente.

PS: vi skal ikke introdusere kumelk til henne med det første... både jeg og ungene reagerer ved vanlig kumelk, men ikke på oster, syrnede melkeprodukter ol. Trenger ikke trigge noe, så holder oss til mme en stund til[:D][;)]

Ha ha ha, synes jeg ser det for meg! Julia drar heldigvis ikke ned toppen, men jeg har jo ikke brukt ammetopp på lenge så jeg har bare kledd av meg hjemme i sofaen og ammet kjapt. Med en gang Julia ser puppene (hun sitter på fanget) så skratter hun i fryd og slår på de! Såååå, jeg tenkte at det kanskje vaar greit å kutte amming utenfor senga nå, he he... [8D] Hun er nå søt da! Synes egentlig det er herlig at hun blir så glad! Men noen ting hoolder vi innenfor husets fire vegger [:D]

ja ammer og kommer nok fortsette 2-3 mnd til. hun får morgen og natt og noen ganger 1 gang på dagen.

Back
Topp